Gå til innhold

bikini i stor størelse.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor finner jeg det. Helst i Hønefoss/Drammen eller på nettet.

Skrevet

Hvor stor tenkte du da?

Jeg har str 46 i min bikinibukse nå, og fant to fantastiske fine bikinier på cubus, av alle steder.. :)

Det fine for min del var at jeg kunne kjøpe forskjellig str på bukse og overdel...for jeg er mindre oppe enn nede..så jeg har 42 oppe og 46 nede..var knytting på buksa ( sånn hipsterlignende sak som jeg syns kledde meg ganske godt - sjelden jeg sier sånnt om badetøy på meg selv!!)

De var rimelige også..

Skrevet

og jeg hadde ikke tenkt å svare anonymt..heh..

Skrevet

Har så store og tunge pupper ca F85, så det er der jeg sliter, leiter derfor etter butikker som kanskje spesialiserer seg på stort undertøy/bikini.

Har cubus nettside?

Skrevet

hmm..cubus har vel kanskje bare sånn 42-44-46 str på klærne sine de, så det blir vanskelig å finne bh-er som sitter skikkelig godt og støtter...vet ikke helt jeg?

Desverre ser det ut til at cubus bare har en duste-reklame-side på nett hvor de ikke gjør annet enn å fortelle om butikkene sine..heh..Ser ikke ut til at man kan lese om varene der..desverre...

Skrevet

cubus av alle steder pleier å ha kjempestore bikini str. mener jeg så en skikkelig stilig rød en der, og den gikk kjempehøyt opp i cup str.

Skrevet

Kappahl har bikini i store størrelser, XLNT.

Har du været på Liertoppen? der er en butikk der heter lille Beathe, tror de har store størrelser, ikke sikker på underdelen, men bh, er jeg ganske sikker på? du kan jo evt. ta en telefon

Skrevet

Spesialbutikker for undertøy har jeg hatt flaks med... Triumph-bikiniene er fine, og du får dem i stort sett alle størrelser... Men de koster jo en del mer enn om du har flaks og finner noe på cubus eller kappahl da...

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...