Gå til innhold

Brevet m/svar på fostervannsprøven kom i dag....

Bratsj

Anbefalte innlegg

Og vi venter en kromosomfrisk gutt !!!!

Jubelen sto i taket,vi har en jente på 2 fra før - så dette var gøy !

Vi måtte ut og handle litt lyesblått spedbarnstøy med en gang :-)

Mandag skal vi på ultralyden, og vi er veldig spente på om alt ser fint ut med veslemann.

Fortsatt riktig god sommer, medsvangre søstre !

Fortsetter under...

For en gledelig lettelse! Selv om sjangsene er størt for et kromofrisk barn er størst så er vel denne nyheten uansett en enorm lettelse for alle som tar fv-prøve.

Er selv i uke 10 nå og skal på genetisk veiledning på Ullevål til uken. Regner med å gi dem beskjed at jeg ønsker å gå rett på fostervannsprøven, tror jeg vil det for å være mest mulig sikker. Så da blir det fv-prøve på Rikshospitalet i midetn av august og resultatene noen uker etter det...

Bratsj, tok du utvidet UL + blodprøve (duotesten) før fv-prøven eller kun den? Og hvor lang tid tok det fra du tok prøven til brevet kom...? Syns liksom ikke det er sååå lenge siden jeg leste om at du hadde tatt den.

Annonse

Takk for gratulasjoner jenter !!

Om en time skal vi på Ullevål og se vår vesle herremann på UL -gjett om vi gleder oss !!

Og til deg "Baffy" -jeg tok ikke duotesten først, vi gikk rett på fvp.

Dette fordi vi ønsket å være så sikre som det er mulig å bli.

Registrerer her inne at det er mange som bare blir mer usikre og forvirret av duo-test-svarene de får, og synes selv det må være vanskelig å ta et så alvorlig valg på bakgrunn av antagelser og prosentvise sjanser.

Vi tok prøven nøyaktig 3 uker før svaret ankom, vi rakk akkurat å få det før vi reiser på 2 ukers ferie, det var flaks.

Ønsker deg lykke til !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...