treeller Skrevet 8. juli 2006 #1 Skrevet 8. juli 2006 Er i uke 16 og har de siste kveldene vært masse plaget med kynnere om kvelden. Det strammer skikkeligt i magen. Er gravid med nr 3 nå men kan ikke huske at kynnerene begynnte så tidligt....... Noen som har det slik?
Dibber Skrevet 8. juli 2006 #2 Skrevet 8. juli 2006 Huff ja! Var på sykehuset tordagskvelden, da kynnerne ikke ville gi seg. Det var noen tak i korsryggen også, og menssmerter. Er i uke 25 og har hatt det i noen uker nå. Er tredjegangs. Hun supergreie jordmora på sykehuset bare ristet på hodet da jeg kom og sa at det var kjempevanlig at tredjegangsfødende ble plaget med dette. Hun syntes ikke noe om det, og sa at jeg måtte ikke være redd for å ta kontakt igjen. Men det er visst kjempevanlig. Jordmora jeg går til kontroll hos sa at jeg måtte ringe sykehuset etter en time med heftige kynnere. Jeg har utsatt det kjempelenge, for jeg vil ikke være til bry. Fikk bricanyltabletter hos legen på sykehuset. Skal ta en tabl når det blir ille. Jeg anbefaler deg å ta det opp med jordmor/lege på kontroll og få tabletter. De er ufarlige og minsker kontraksjonene i livmoren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå