Gå til innhold

Hei!


Dorky

Anbefalte innlegg

Jeg har nå kommet hit fra "bli gravid"(i 5 dager). Det er 4 år siden jeg var her inne, og gleder meg til hvordan dette svangerskapet blir. Er bare 5 uker da, testet i går. Flere som akkurat har testet 2 blå striper her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, fikk to røde streker på onsdag. Litt uventet kan man trygt si, men begynner å venne meg til tanken nå :-) Gratulerer da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk du og! Var det ikke planlagt? Vi hadde lyst på et barn til, men ville ikke stresse etter at jeg slutta med prevansjon. Det tok bare en menstr og så var jeg gravid (slik som forrige gang, burde ha lært men...)

Er ikke så sprekkeferdig med å fortelle noen som sist. (bare litt) Ingen som vet enda. Skal vente noen uker før vi forteller foreldrene våre. Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Gratulerer så mye!!!

Jeg er også 5 uker på vei, og testet for ca 1 uke siden.

Det er spennende tider vi har i vente. Blir artig å følge med hverandre iom at vi er likt i løypa!

 

Lykke til videre!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å vente litt ja. En venninne som vet det da siden jeg fikk litt panikk da mensen ikke kom og min mann var bortreist, måtte snakke med noen! Hehe... Siden eldste snart blir 4 år tenkte jeg at han skulle få vite det først, og da vil jeg vente til uke 12 med å si noe, helst ta en UL først. Er litt sprekkferdig da, det må innrømmes :-) Selv om det ikke var planlagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til deg og Nummer to på vei.

Enig med deg Alva; vi skal også vente en stund med å fortelle jenta vår. Det blir sa lang ventetid for de små . De vil helst at babyen skal komme ut med en gang. Tenkte vi skulle la henne fortelle besteforeldrene, men vi får se hvordan det går først.

 

Det blir uansett gøy å være her inne og dele erfaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer ogvelkommen i klubben! Vi er sånn cirka like langt på vei, tippet over til uke 6 idag og har termin 11 mars har jeg funnet ut. Overraskende å være gravid igjen. Hang selv også en del her inne for nøyaktig fire år siden. Har ei tulle som ble født mars 03, så det kan vel hende vi har møttes tidligere?

Stor klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...