Gå til innhold

hvordan er formen hos dere som venter tidlig i september

Anbefalte innlegg

Skrevet

???? jeg begynner å bli ganske sliten!men er ikke lei ennå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Termin 11.09.2006 og ganske sliten her også. Mye soving og kroppen har begynt å verke. Vanskelig å komme seg opp om morgenen og på jobb og vanskelig å ha krefter igjen... Ellers fin form:)

Ikke lei, nei, men begynner å glede meg ganske mye til å møte den lille nå. Dessuten har det plutselig slått meg at det er jo ikke så lenge igjen.. :)

Skrevet

Sliten, ikke egentlig. Men har i det siste hatt veldig vondt i hofta og ryggen min, men det ser ut til å begynne gå over nå :-) :-) Kun vondt i bekkenet som jeg har hatt en stund nå, men det overlever jeg!

Føler meg egentlig i ganske så god form :-)

Skrevet

Har ikke termin før 20. september... Er egentlig i ganske fin form, men begynner å bli litt sliten.. Det skyldes vel mest at jeg er midt oppi flytting, har en samboer som er vekkreist i jobben i to uker, og har Peter på 10 mnd å ta meg av...

Mye halsbrann, noe bekkenplager, og i grenseland for å få svangerskapsdiabetes (igjen...). Men men... =o)

Skrevet

Ikke 100% bra nå lenger, litt vondt i ryggen og mensmurringer + urinprøver som kunne tyde på svangerskapsforgiftning eller infeksjon- og er sendt til dyrkning. Men ellers greit, om enn flink til å kjede ræva av meg om dagen...sukk.

Skrevet

Termin er 1.September forresten.

Skrevet

har ikke termin før i slutten.. men kjenner at ryggen begynner å si takk for seg nå, hehe! og blir litt fortere sliten om jeg er ute å trasker.. men bortsett fra det så er det toppers, hehe! eller "toppers".. ryggen min kan vel egentlig ta livet av meg, hehe!

Skrevet

Jeg har termin 17. september. Merker at jeg også begynner å bli fortere sliten, vondt i korsryggen og plaget med bekkenløsning. Sover dårligere om nettene pga må på do hele tiden og så mye aktivtivitet fra den lille jenta i magen da synes jeg det er vanskelig å sove..

Må sove litt på dagen enda. Noe jeg egentlig har gjort mer eller mindre helt siden starten av graviditeten.

Når det er veldig varmt ute som det har vært mye av nå i det siste, så er anklene mine hovene og føttene.. De blit kjempe store ser nesten litt ufyselig ut hehe.. Er også vondt å gå uten sko inne. Jordmor sa at det var fordi jeg hadde vann i kroppen. Halsbrann har jeg også en del av.

Uff.. dette hørtes ut som det syte innlegget... Nå gleder jeg meg bare kjempe mye til hun lille kommer.. Idag er det kun 70 dager igjen. Nå går det fort heldigvis...

Skrevet

Min termin er 13 sep. Merker jo selvsagt magen bedre nå. Men formen er veldig fin. Har hatt ferie en uke nå. Har tre uker til. Klart det er deilig. Sover bra om natta. Ingen vondt'er. LilleTrollet i magen har det bra og sparker og koser seg. Begynner å få bygge-rede-syndromet. Styrer nok litt mye ifølge samboeren, men han smiler av meg også da:-) Vi drar på ferie ( i Norge) imorgen og blir borte i 3 uker. Så derfor synes jeg det er greit å ha det meste i hus nå. Skal jo jobbe fra 29 juli til 23 august. Da er jeg sikkert ganske sliten og orker kanskje ikke å styre så mye hjemme. Så har behov for å få ting i orden nå jeg. Det begynner jo å nærme seg!

Skrevet

Jeg har termin 2.september, med tvillinger.

Begynner å bli ganske så sliten nå ja, bekkenet svikter, ryggen verker og det gjør vondt og puste.

Men det er helt klart vært det! Gleder meg såååå mye til jeg får se de to små beibisene.. *sukk*

Jaja, får bare bite tennene sammen og fortsette framover, men det er deilig å tenke på at jeg snart er i uke 34, for da har lungene til beibisene min modnet og jeg kan føde uten å tenke på at de ikke klarer seg eller noe slikt.. (ikke det at jeg vil at de skal bli født, men jeg har hatt så mye kynnere i det siste, og JM så at hun var ganske sikker på at de ville bli født for tidlig).. hehe. Det hørtes ut som om jeg bare ville presse barna mine ut nå.. har ikke så dårlig tid altså!

Skrevet

Hei alle medsøstre:)

Jeg har termin 4.september og er 32+1 idag. Jeg er i veldig fin form. Overraskende fin faktisk. Det er klart at jeg kjenner at jeg er vedlig gravid, men har ingen store problem! Nå når det ikke er så forferdelig varmt, sover jeg igrunnen greit. Jeg har halsbrann og løper på do om nettene. Jeg har litt vondt i ryggen og har problemer med å bøye med ned for å plukke opp ting fra gulvet eller ta på meg sokkene, men det må man jo regne med:)

Nå er det 6-8-10 uker til jeg får se Vegard-min. Gleder meg!!!

Skrevet

Har termin 7 september og er for tiden i elendig form! Sutre, sutre....

Har bekkenløsning, så jeg har vanskelig for å sitte, stå og gå, det er veeeldig vondt. Er konstant trett, har to barn fra før og en mann som jobber skift, så ikke mye anledning til å kvile og få sove til en er uthvilt!

Har de siste tre ukene begynt å bli kvalm igjen og kaster opp en del, har derfor begynt å vente, så de siste 60 dagene blir vel lange, spesielt når en vet at en sansynlig går en uke over termin som jeg gjorde med de to første!!

Skrevet

Har termin den 1. September. Føler meg trøtt og sliten. Varmt er det også. Så jeg begynner å se fram til fødselen.

Er dere andre også hovne i ben og armer? Jeg ser ut som en tømmerstokk!! =)

Skrevet

Har termin 3 sept og er i upåklagelig god form for tiden. Sliter litt med bekkenet på morgenen, har halsbrann, pusteproblemer og elefantføtter, men det er bare småtterier i forhold til problemene jeg hadde med bekkenløsning i starten.

Har en 1-åring som holder meg i full aktivitet 12 t i døgnet, og synes tiden går kjempefort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...