gråmus med stor og liten baby Skrevet 8. juli 2006 #1 Skrevet 8. juli 2006 sambo er på utdrikkningslag( edru ) og her sitter jeg hjemme alene tre dager på overtid. ingenting å se på tv heller sukk sukk sukk. hva gjør dere andre gravide damer i kveld?
sunnychild Skrevet 8. juli 2006 #2 Skrevet 8. juli 2006 I join you.. sitter er og bimmer eller legger kabal for ørten gang..hvor festelig kan det bli dette høygravidelivet bli egentlig??
2 søte Skrevet 8. juli 2006 #3 Skrevet 8. juli 2006 jeg og! jeg har akkurat kjøpt brus og skal bare sitte å slaure forann dataen og tven ikveld. ganske kjedelig! er så lite på tven om lørdagene..! du får håpe det skjer noe snart da:)
Gjest Skrevet 8. juli 2006 #4 Skrevet 8. juli 2006 Gjør egentlig ingenting. Kjeder meg jeg også. Gubben er på fisketur, alle ungene sover, husarbeidet unnagjort, gåtteriet er oppspist, TVen er avslått (det stemmer, ingenting å se dær i kveld) og ukebladene er utleste.
Sigbeth Skrevet 8. juli 2006 #5 Skrevet 8. juli 2006 Godt det er flere som ikke gidder den fotballen! jeg sittter og mailer og "bimmer"...
gråmus med stor og liten baby Skrevet 8. juli 2006 Forfatter #6 Skrevet 8. juli 2006 fotball, hvis jeg må se mere fotball nå så ..............................ja dere kjønner. pleide ikke lørdager å være en ok tv kveld, eller husker jeg helt feil ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå