Gå til innhold

Huff å huff,, holder på å sprekke tror jeg : (

Anbefalte innlegg

jeg har klart meg vel og lenge uten røyk, leste Allan Carr sin bok og slutta med en gang jeg ble gravid. Nå er det snart 2 år siden, jeg har festrøyket litt i det siste og det har blitt 1 - 3 om dagen den siste uken. Huff altså, jeg som var så flink. Har også en samboer som røyker daglig. Få bare sette meg ned å lese boka en gang til, er motivert for ikke å røyke, men det er da så godt en gang i blant : (

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Du er som jeg, og den smårøykingen funker ikke!

Gjør som du selv foreslår - les boken på nytt og slutt igjen. Det er like enkelt denne gangen.

Jeg sluttet når jeg ble gravid, holdt opp i to år og begynte som fest og ferierøyker etter ammeslutt... når jeg innså at jeg måtte slutte igjen var jeg oppe i 5-10 daglig. Galskap.

Det er deilig å ikke røyke. Det er herlig å slippe å måtte tenke på om man har røyk i huset. Det er fantastisk å slappe av ved bordet etter en bedre middag uten å ha det travelt for å komme seg ut å røyke.

Det er rett og slett bra å være ikke-røyker.

Det vet du jo :o) Du har jo vært ikke-røyker i to år.

PS: Samboeren din må slutte. Det er tull at du skal måtte gå å kjenne på hans stinkende ånde, hans illeluktende klære og være med på hans stress for å få tilmålt dose nikotin når du klarer å ta deg sammen. Ungene fortjener røykfrie foreldre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...