Anonym bruker Skrevet 8. juli 2006 #1 Del Skrevet 8. juli 2006 jeg har klart meg vel og lenge uten røyk, leste Allan Carr sin bok og slutta med en gang jeg ble gravid. Nå er det snart 2 år siden, jeg har festrøyket litt i det siste og det har blitt 1 - 3 om dagen den siste uken. Huff altså, jeg som var så flink. Har også en samboer som røyker daglig. Få bare sette meg ned å lese boka en gang til, er motivert for ikke å røyke, men det er da så godt en gang i blant : ( Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5585713-huff-%C3%A5-huff-holder-p%C3%A5-%C3%A5-sprekke-tror-jeg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2006 #2 Del Skrevet 20. juli 2006 Du er som jeg, og den smårøykingen funker ikke! Gjør som du selv foreslår - les boken på nytt og slutt igjen. Det er like enkelt denne gangen. Jeg sluttet når jeg ble gravid, holdt opp i to år og begynte som fest og ferierøyker etter ammeslutt... når jeg innså at jeg måtte slutte igjen var jeg oppe i 5-10 daglig. Galskap. Det er deilig å ikke røyke. Det er herlig å slippe å måtte tenke på om man har røyk i huset. Det er fantastisk å slappe av ved bordet etter en bedre middag uten å ha det travelt for å komme seg ut å røyke. Det er rett og slett bra å være ikke-røyker. Det vet du jo ) Du har jo vært ikke-røyker i to år. PS: Samboeren din må slutte. Det er tull at du skal måtte gå å kjenne på hans stinkende ånde, hans illeluktende klære og være med på hans stress for å få tilmålt dose nikotin når du klarer å ta deg sammen. Ungene fortjener røykfrie foreldre. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5585713-huff-%C3%A5-huff-holder-p%C3%A5-%C3%A5-sprekke-tror-jeg/#findComment-5683946 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå