mamma&piratene Skrevet 8. juli 2006 #1 Skrevet 8. juli 2006 Hei . Jeg er i uke 21 , og jeg har ganske mye menslignende smerter som kommer å går gjennom hele dagen . Er dette normalt eller bør jeg bekymre meg ? Håper noen kan svare . Hilsen meg
Snuppa27 er stolt mamma til 3 Skrevet 8. juli 2006 #2 Skrevet 8. juli 2006 Hei! Det har jeg og hatt et par uker, er i uke 23 nå. Er nok bare livmoren som strekker seg:-)
mamma&piratene Skrevet 8. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2006 Ok ! Da er det nok det ja.. syns d gjør ganske vondt noen ganger så blir litt bekymra . Jeg har ikke kjent spark utenpå magen enda , når kjente du det første gang ? Jeg gleder meg sånn til samboeren min også kan kjenne !!
Snuppa27 er stolt mamma til 3 Skrevet 8. juli 2006 #4 Skrevet 8. juli 2006 Ja, hehe, minner skikkelig om mensen som kommer. Men takk og lov at ikke det er det;) Kjente ET spark utenpå i uke 20, og nå kjenner jeg det litt i ny og ne, særlig på kvelden. Men ikke så ofte, sparkene er ikke så kraftige enda. Men det er nok ikke lenge til:)
Mayken Skrevet 8. juli 2006 #5 Skrevet 8. juli 2006 Jeg er i uke 22+6, var hos jordmor på torsdag og snakket litt. Har vært en del plaget med kynnere i det siste, så jeg spurte henne litt ut om dette. Fikk da beskjed om at det ikke var noe fare, men at jeg skulle forsøke å ta det litt med ro når de dukket opp, det samme gjalt hvis jeg skulle få mensen lignende smerter, da skulle jeg legge meg ned og slappe av litt. Nå vet jeg ikke hvor kraftige smerter du har eller hvor du har dem, er det bare i magen eller bak i ryggen også? Har hørt at en urinveisinfeksjon til tider kan kjennes ut som mensensmerter, hvis de er plagsomme og ikke gir seg, ville jeg nevnt det for lege eller jordmor. Men det er nok sikkert som dere skriver over, bare båndene som strekker seg, kan være ubehagelig nok det. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå