Anonym bruker Skrevet 8. juli 2006 #1 Skrevet 8. juli 2006 Når mannen min er bortreist savner jeg nærhet med ham og god sex, men så fort han er hjemme er bare ikke lysten der. Hvorfor er det sånn??? Stakkars han blir jo kjempefrustrert, han har jo mer lyst nå enn noen gang virker det som, men blir avvist gang på gang.. uff, føler meg skikkelig kjip... Noen som har noen gode råd for dette??? Hva skal til for å få lysten på plass igjen også når han er der???? Frustrerende dette... også for den snille og tålmodige mannen min.. *sukk* Velger å være anonym pga menge her vet hvem jeg er...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. juli 2006 #2 Skrevet 8. juli 2006 jeg kan nok ikke hjelpe deg. men jeg brekker meg vær gang jeg kjenner lukten av Xen. gjør jo ikke noe nå men var VELDIG slitsomt nå vi var sammen. av en eller annen grunn så luktet han helt j**** jeg orket ikke være i samme rom som han omtrent, men turte ikke si noe til han. og det har bare blitt værre og værre siden. han lukter sikkert ikke anderledes. men vi gravide kvinner er rare. reagere på mye rart. jeg leste om en som tok med seg en kurv ned i kjelleren og låste døra og sa hun skulle bli der og føde. og ba mannen stikke til helvete for han skulle ikke få ha noe med ongen og gjøre. så der nede ble hun en god stund. heldigvis kjønte mannen hennes at det var homonene som prater og ikke hun. så han stakk ikke av.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 8. juli 2006 #3 Skrevet 8. juli 2006 Foreslår at du bare gir mannen din some lovin' jeg!! Når dere først har satt i gang så skal du se at lysten kommer smygende.. Så selv om du ikke har lyst i tankene i utgangspunktet, så skal du se kroppen får lyst etter litt forplay )
Mayken Skrevet 8. juli 2006 #4 Skrevet 8. juli 2006 Jeg er enig med Cat78. Når du først har kommet i gang, går alt av seg selv:) Vi hadde ikke sex de første 4 mnd, fordi jeg var så dårlig, og klarte ikke lukten av han, begynte å brekke meg med en gang han kom hjem fra jobb...hehehe...stakkars gutten min. Men når den værste kvalmen gav seg, kom også trangen til nærhet tilbake. Gjør i hvertfall et forsøk, når du først er i gang går det nok greit skal du se. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2006 #5 Skrevet 8. juli 2006 Tusen takk for svar, men jeg har prøvd det dere foreslår for meg.., er greit, men jeg blir bare sliten og orker ikke tanken. Kan vel sidet sånn at jeg blir sliten bare ved tanken, kondisen er elendig for tiden...
Mayken Skrevet 8. juli 2006 #6 Skrevet 8. juli 2006 Jeg forstår, har det sånn til tider jeg også, men du trenger jo ikke nødvendigvis ha sex da, du kan jo heller hjelpe han litt kanskje? Det setter han sikkert pris på, det gjør i hvertfall min, hjelper at jeg er der, hudkontakt og nærhet, hvis du forstår hva jeg mener. Dessuten kan de ikke forvente at vi skal stille opp hele tiden da, er ikke alle som er like opplagte og friske når de går gravide.
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 8. juli 2006 #7 Skrevet 8. juli 2006 Ja, jeg har det litt på samme måte, bortsett fra at mannen min ikke er bortreist. Jeg orker ikke ha sex fordi jeg blir kvalm av bare bittelitt bevegelser i sengen. Kaster opp for den minste ting, så da blir man plutselig ikke så lysten... Hadde det slik i forrige svangerskap også, så mannen min vet at det bedrer seg etterhvert )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå