Gå til innhold

i spania er det nydelig idag...

Anbefalte innlegg

ville bare fortelle at det er fantastisk i spania idag... badet og solet i hele dag...

men hodet er vondt... er det et symptom?? har hatt veldig vondt i hodet i mange dager... og er veldig sliten i hele meg... hovnet opp i beina i flyet og... skulle hatt TR i dag... ikke kommet enda gitt....

hvordan er det med resten av folket for tiden...??

klem fra spania

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5585540-i-spania-er-det-nydelig-idag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hørtes utrolig deilig ut i Spania :o) Du får nyte hver dag godt!

Så spennende da! Du må ta en test snart :o) Nå ble jeg så nysgjerrig! Du har jo mange symptomer....krysser fingrene mine for at det sitter en spire for deg.

Jeg venter på el jeg da....den er vel her om 1 uke eller så...nettopp ferdig med tanta!

Klem fra Norge

Annonse

skal kikke innom her saa ofte som mulig, men blir nok ikke hver dag, i saafall bare paa kveldstid...

men tenker mye paa hvordan det gaar med alle her da!!! blir saan at man maa folge med liksom... neste gang jeg kommer innom blir mandag og da vet jeg sikkert om jeg er gravid eller ikke... saa naa kan dere vente i spenning... hehehe

lykke til alle sammen

det gjor jeg hihi

Vi kommer til å stå på hele syklusen vi ;o) hihi! Nå slipper ikke gubben unna! Har tenkt at det er lurt med masse sex spesielt før el ;o)

Må du pine oss helt til mandag altså? hehe.....gulp! Er så spent på dine vegne! Krysser fingrene for deg XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Besteforeldrene mine har hus der. Koslig det. har vært der en del ganger før, men i år skal vie ikke dit. Dere må prøve å ta en tur til Terra Metica. Masse karuseller, og så skal det være en dyrepark likeved, det er et i Benedorm også. Har vært der med minsten. Det var gøy. Hvis dere ikke har vært der. Vet jo ikke hvor lenge dere har vært i Torrevieja...=o)

Men dere får kose dere og håpe det har klaffet. Skal krysse for deg.=o)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

hei du...

jeg har bodd her ett aar, men de siste aarene har vi bare feriert hos mine foreldre....

har ikke vaert i terra mitica, er saa mye folk i fellesferien, orker ikke det...

men skal farte litt sydover, det blir stas....

takker for xxx

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...