Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

nu har æ lagt inn ett nytt magebilde, vet ikkje om det e nåkka særli forskjell sia sist men...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

joda!

den er blitt større på toppen, hvis du skjønner hva jeg mener.. den har hevet seg litt på en måte??!!

det har min også ;)

men din er større, snufs.. hihi

klem!

Skrevet

Oj, jo den er ganske så mye større... Ser ut som jentemage, for den er så langt opp...

Fin er den! Lykke til på ul.

Klem

Skrevet

*skrattler*

Hevet seg! :-)))

Skrevet

Visst har magen din vokst!!!

Nå driver jeg og sammenligner alle magebildene her inne med min egen mage... Du har høyere mage enn meg, liksom.. Skjønner nå hva ulvepus mente med "hevet seg"; den har vokst på toppen.. :-))

Fiiine magen!

Skrevet

takk takk...ser liksom ikkje at den har vokst så masse sjøl, ser den jo hele tia....hehe

Skrevet

jepp! Den har vokst mye på 2 uker, litt vanskelig å se selv, men på bilder ser man d veldig godt ;)

Blir nok kanskje ei lita prinsesse...hehe..Hva tror du selv ?

Skrevet

trur jenta, men vet ikkje helt koffør æ trur det! Har æ jentemage?

Skrevet

hihi, ler du av meg mensana?? hihi

det tok en stund før du skjønte hva jeg mente med hevet seg, ja.. ;)

må visst le litt nå jeg også... hihi

klemmer fra

Skrevet

... veit ikke jeg, men hvis du har en følelse, så pleier den å være riktig, var det en som sa til meg en gang... vi hører på den personen, ja!!!!

mage har du i allefall ;) fiiin og stor!

klem

Skrevet

åhh godt å høre, syns den har vært så liten i forhold tell mange andre maga her...hehe

Skrevet

Jeg tror også det kan være en liten jente mage:-)

Tror kanskje jeg har guttemage denne gangen. Er mye større enn de andre 2 gangene

Skrevet

du skal se at magen din er helt riktig størrelse!!

alt er individuelt, ingen er like, og bra er det!! ;)

ikke tenk på det, men tenk at babyen din vokse, det synes jo! :)

den er fin uanstt hva du sier :) hihi

klem

Skrevet

Hvis det er noen trøst - er nok min omtrent på din størrelse.

Legger ut nytt bilde snart, hvis jeg tør!?!

Skrevet

Så fort sambo fåt tatt bilde, nå er det finale for alle penga!!!

Skrevet

å, så flott en mage- stor og fin ;o) og, jo ser godt forskjell ja!!! du ser riktig så flott og gravid ut!!!!

Er det i morgen du skal på ul??? lykke til i alle fall, du kommmer nok til å være i lykkerus i hele morgen ;o)

Skrevet

takk! ja æ håpe virkeli at æ kommer tell å være i lykkerus imårra og mange daga fremover...:)

Skrevet

gjør du helt sikkert!!!! å, du er så heldug.... jeg har også lyst på ul nå... jeg må vente helt til 25 juli jeg *snufs snufs*- føles som en evighet!!!!!! hvor langt er du på vei nå?

Skrevet

e 19+2 idag. Ja har glæda mæ tell det her lenge, måtte bruke babywatchern min iste førr å førrsikre mæ om at det fortsatt va liv der inne....Og det va det...

Så nu e æ litt roligere....Lure på om æ kommer tell å sove nåkka inatt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...