Gå til innhold

Alva


Loise 2barnsmor ღ

Anbefalte innlegg

Heisann

Ja,vi kommer nok til å sees her endel ja. Jeg har termin 7 mars. Så det er ikke så langt unna din termin nei.. Min nr2 var nok planlagt, som din nr2var. Så får vi se om det blir en nr3 etterhvert. Jeg har lyst til det, men mannen vet ikke helt.. Vi får ta nr2 som er på vei først, så ser vi etter h*n er blitt 2år om vi ønsker flere...

 

Håper du får et fint svangerskap. Er formen fin?

 

Jeg har det veldig bra. Jeg er 5+5 i dag, og er ikke kvalm eller dårlig på noe vis!!!! Håper det fortsetter sånn.. :0)

 

Klem fra

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svangerskapet er ok så langt, men det er jo bare gått noen dager over IKM også da :-) Litt mere trøtt og hormonell. Har endel småblødninger, men vet at dette er normalt, så jeg er ikke noe videre bekymret, men kvepper liksom litt til når jeg er på do likevel. Tenkte å be om en UL etter første kontroll bare for å være sikker.

 

Får håpe foremen din holder seg da! Her var jeg klar for en nr 3, men ikke så fort! Min mann var mer i tvil, men nå er det jo ikke noe mer å diskutere da... ;-)

 

Skal bli kjekt å følge hverandre fremover, altid kjekt med noen som er like langt på vei sånn ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da det ble sånn var det jo ikke noe mere å diskutere nei ;0)

 

Kjekt med noen å følge som er ca like langt på vei ja..

 

Takk for svar på annen tråd ang kjønn på din nr1 og 2... Det er så spennende hva jeg har i magen nå,, så jeg leter jo ubevisst litt etter forskjeller. Men vet jo at et evnt HELT annet svangerskap ikke behøver å bety at vi venter en etterlengtet gutt denne gangen...

(Ikke misforstå, blir det jente så er det helt topp, da får Carina en søster,, men jeg har sååå lyst på en gutt også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener. Jeg hat to gutter og ønsker meg nok ekstra en jente denne gangen, men det betyr jo ikke at en gutt er mindre velkommen fordi om :-) Vil du vite hva du får på UL vis de kan se det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig har jeg lyst å vente i spenning til fødselen. Men jeg er så utrolig spent, så jeg tror ikke at jeg kommer til å klare å holde meg. Jeg spør sikkert på UL ja, hvis de kan se det.. :0)

 

Du da? Vil dere vite på UL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både ja og nei. Jeg er utrolig nyskjerrig og tror ikke jeg vil klare å la være og spørre om det dersom de kan si det med ganske stor sikkerhet, men det hadde jo vært litt kjekt å ikke vite også. tror nok jeg vil vite det, er ikke så tålmodig av meg... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...