Gå til innhold

Å jeg er så skuffet....


Nummer 2 på vei!

Anbefalte innlegg

Mannen min og jeg var bedt på grillfest i kveld. Jeg har bedt mannen min spørre kammeraten sin (som festen skal være hos) om vi skal ta med grillmat selv.

Mannen min har sagt det hele uka at vi ikke skal ha med noe selv, inntil 10 minutter før vi skulle dra. Da fikk han kakklet ut av seg at vi skulle visst ta med grillmat selv!!!! Vi drar på ferie i morgen, og har ikke noe grillmat i huset akkurat nå. Åååå, jeg ble så irritert og skuffet. Det ble til at jeg ikke orket å bli med.Han dro. Gidder jo ikke å sitte der å hverken ha noe å drikk eller å bite i. Jeg var jo skrubbsulten, og hadde belaget meg på at vi skulle spise der!

 

Jeg er veldig trøtt, kvalm og hormonell fortiden, så det er mulig jeg har overreagert en smule, men det er bare det at sånne ting er litt typisk mannen min, og nå var nok nok.... Hva synes dere... Dere synes sikkert dette var en fille ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde nok også vært litt irritert særlig siden du har spurt han flere ganger tidligere. Kanskje litt typsik menn? Har dere ikke butikker som er åpent lenge om lørdagen der dere bor? Kunne jo bare handlet litt på veien da? :-)

 

Uansett, god ferie! :-) Håper du ikke blir værende sint på mannen din lenge! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du!

 

Skjønner akkurat åssen du har det nå!

Det er IKKE lett akkurat nå for meg heller!

Kan GODT skjønne at du ikke orka å dra dit da! Hadde blitt irritert selvom jeg ikke var gravid å jeg! Syns ikke du overreagerer noenting jeg med tanke på at du lett blir irritert/sliten å lei sant..

 

Dette her høres sikkert kjempe teit ut!

Ble bedt på grill nå ikveld hos kusina til typen min å typen hennes.

Var i hovedsak min kjæreste som skulle dit siden gutta skal ut på byen etterpå.

Kusina hans skal på jobb etterpå så typen min syns det passa at hun ikke skulle drikke, så slapp det å bli noe spørsmål om hvorfor jeg ikke tar meg en øl osv..

 

Men så kom jeg på at de to røyker å typen min festrøyker, selv om vi skulle sitte ute ble jeg irritert av tanken på at JEG som var gravid må sitte sammen med folk som røyker (de vet jo ikke at jeg er gravid enda).-selv om det er ute.. vi begynnte å diskutere da jeg imot å han for at jeg skulle bli med.

Det var vel kanskje bare en unnskyldnong fra min side for å ikke gå! Er vel ikke så farlig å sitte ute med folk som røyker,det er jo mer enn nok luft der..

Nei jeg er bare drit lei ALT nå, å jeg rett å slett bare vil ikke noe fortida! Er helt sykt! Idag har jeg grini 4 ganger for ikkeno!

han trøster å trøster men funker ikke..

Er veldig normalt å reagere på ALT og ikkeno nå når vi er gravide..

Jeg syntes rett å slett dette er tungt!

 

 

Så jeg syns ikke du blåser opp ting.. føler at JEG verdens VERSTE gravide jente!! Huffameg!!! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg syns ikke du overreagerte så voldsomt nei. Jeg hadde sikkert gjordt det samme selv nemlig. Når jeg er gravid takler jeg ikke overraskelser så veldig godt. Så hvis mannen har sagt en ting hele uken og forandrer på det 10 min før det skal skje så hadde jeg gått i spinn...

 

Du er ikke alene! *klem*

 

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar alle sammen! :) Godt å vite jeg ikke er den eneste som ville ha reagert sånn... Nei det er ikke greit nå i sarten med alle hormonene som løper løpsk.

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...