Gå til innhold

dere 2.gangs gravide....


Trummelums

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg merket ikke så mye forskjell på svangerskap 1 og 2 i 1-trimester, mer senere, men var mer kvalm med nr 2 og måtte ikke så ofte på do som med nr 1 + at brystene ikke var ømme med nr 2 slik som første gang. Det er de ikke nå med nr 3 heller forresten. Ellers er jeg for kort på vei med nr 3 til å merke forskjell eller likheter enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om du fikk to forskjellige kjønn med nr 1 og nr2 Alva?

 

Jeg er bare 5+5 på vei med nr2 så jeg har vel ikke så masse sammenlignings grunnlag.. Men jeg gleder meg til å se hvordan dette svangerskapet blir. Til nå har jeg det veldig bra, og ikke ømme pupper. Jeg var uggen og hadde stikkende ømme pupper med nr1..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt 1 svangerskap var jeg konstant kvalm de første mnd...men nå er jeg 9+5 og har enda ikke kjent noe kvalme(bank i bordet..)så håper det fortsetter slik..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er 12+2 med andremann og hittil er alt som sist.Utroli plaget av kvalme og oppkast,kiloene raser og formen helt jævli...Men har gått til akupunktur som har hjelpet litt,men plages fortsatt.Var forresten på apoteket og kjøpte meg et sånt "sea band" som skal fungere på svangerskaps kvalme,bilsyk mm.Håper det hjelper,for vi reiser til Thailand på onsdag....Blir spennende om jeg blir liggede på rommet eller kommer meg ut i varmen...

Ellers noe ømme pupper og mange do runder som sist!!

God sommer alle sammen og lykke til videre med svangerskapet i sommervarmen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, begge ble gutter. Trodde andre måtte være jente siden symptomene etterhvert ble veldig ulike, men det ble to gutter :-) Har en venninne med identiske svangerskap omtrent, hun fikk en av hver. Så jeg tror ikke kjønn nødvendigvis har så mye å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, er mye mer sliten denne gangen ... men det har nok med at jeg ogsaa maa ta meg av foerstemann!

Har opplevd besvimelser og veldige svimmelhetsanfall denne gangen, og overhodet ikke foerste gang.

Er ogsaa blitt svaer mye fortere denne gangen, men det skal visst vaere normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med nr. to i magen, merker jeg stor forskjell allerede. Og jeg er bare 9 uker på vei. Men så er det ni år imellom de to sv.skapene også da.

 

Med mi første merket jeg intet annet enn at magen vokste. Denne gangen er jeg kvalm og uvel, veldig ømme bryster og humøret og lyster trenger på. Håper bare det går over snart.

 

Men det kan også være det at jeg kjenner kroppen min mye bedre nå enn da. Jeg var da 18 år, og nå 27.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare 5+3 enda, så det er jo veldig tidlig. Mitt første svangerskap var fantastisk, det eneste jeg "slet" med var ømme pupper og tissetrang. Litt tyngre på slutten selvsagt. Var aktiv og trente ganske mye (bl.a. mye svømming). Hittil har jeg hatt litt såre brystvorter. Er veldig trøtt og ganske sliten, samt har kort lunte, men jeg tror dette liksågodt kan skyldes mitt lave stoffskifte, eller kanskje en kombinasjon. Ikke merket noe særlig til kvalme enda, bare litt før frokosten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...