Gå til innhold

12. prøveperiode nærmer seg slutten...

Anbefalte innlegg

Nå har jeg vært på denne siden i snart ett år (med flere forskjellige nick)... Det er lenge. Begynte så optimistisk med stor tro på full klaff på første forsøk. Etter noen måneder ble jeg deppa da ingenting skjedde, så veldig optimistisk igjen, så litt oppgitt... Er nå i en fase der jeg tenker at det kanskje ikke blir noe baby på oss. Har gitt litt opp inni meg. Og faktisk er det ikke så vondt. Livet har så mye å by på -kan ikke sitte her og sture og tenke eggløsning og annenhver dag og hostesaft resten av livet.

Har IKM snart. Vet ikke helt når. Teller ikke lenger dager. Men hvis jeg skal gjette... Hmmmm... I morgen (søndag) eller i overmorgen. Men det er nok ikke med særlig spenning jeg ser frem til den dagen. Jeg har desverre resignert. Men sola skinner og liver er tross alt bra!

Klem til dere alle! Nå er det på tide jeg forsvinner fra denne siden :-)

Fortsetter under...

Wow, det kaller jeg bra innstilling :) Beunderer deg litt for at du klarer å se slik på det, selv om du egentlig har et sterkt ønske om et lite barn! Skulle gjerne hatt litt av den innstillingen selv:) Ta deg en pause fra BIM du, det kan gjøre godt. Jeg har stort sett hatt pause herfra siden ma i november 05, og selv om det ikke har klaffet enda så har det vært godt å få hvilt de små grå litt ihvertfall.

Det er sikkert det beste, hvis man på en måte klarer å gi litt f... slik som du gjør nå. Ønsker deg en riktig fin sommer ihvertfall :)

skjønner deg veldig godt..har tenkt den taken jeg også.Har ikke vært gravid før og har prøvd i 11pp.Lurer på om jeg og typen min ikker er mente for hverandre og slikt..men vi er jo det på en måte.Tenker ikke så nye på det eller nå som jeg gjorde før.Men teller litt dager til ikm men vet jo at den kommer som forventet.

Håper det klaffer snart for oss alle så slipper vi slike tanker.

Bra innstilling? Vel, det tvinger seg jo etter hvert frem. Enten blir man deppa og lei seg og sørger over det man ikke får eller så må man bare gjøre det beste ut av det. Jeg skal IKKE deppe! Det er jeg ferdig med nå! Har grått mye, men nå må jeg videre. Så får det bli som det blir.

Puppene er ømme i dag. Tidligere har jeg med stjerner i øynene tenkt at det kan være et tidlig graviditetstegn... Og det kan det jo. Men for meg betyr det visst at mensen er to dager unna. C'est la vie...

Takk uansett for hyggelig hilsen. Riktig god sommer til deg også!

Annonse

Aurora: Ja, man gjør seg jo så mange tanker når man har prøvd så lenge. Hvorfor i svarte kan det ikke klaffe for oss? Andre rundt oss yngler jo som mygg i et skogstjern... Hva er i veien? I beste fall er det ikke noe i veien og det klaffer til slutt. Ellers kan man jo være så heldig at det faktisk feiler en noe som er lett å fikse på. Nå har dere prøvd såpass lenge at dere har rett til utredning for barnløshet. Og kan man ikke få egne unger går det også an å adoptere. Ingen trenger å forbli barnløse hvis de ikke vil...

Men klart; man får krysse både fingre og tær. En baby i magen hadde jo vært toppen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...