Gå til innhold

3 åringen min er så morsom....


NEI-TIL-LAKEN

Anbefalte innlegg

han ser hele tiden på halvsøster på 11 og sier til henne, "når baby kommer, skal vi kose med den, og nusse den *smask-smask*(lager trutmunn og lyd) og so skal vi kose meir med den....

Storesøster gleder seg like mye og svarer ivrig " ja det skal vi" ..får så lyst å føde no, spesielt for barnas del, for de gleder seg stort..!

 

slik ekommentarer kommer hver gang baby sparker meg så jeg lager lyd...for det kan være veldig ubehagelig til tider....

 

"ka e da mamma? sparker baby deg no? stakkars mamma, baby har ikke lov å sparke deg, då blir damene sinte..." var en av tinga han greide få ut av seg i sta...mange gode kommentarer som er artige i en ellers så lang ventetid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig at barna gleder seg så masse til babyen kommer!! De små sier de søteste ting! Alt kommer rett fra hjertet...

 

kjenner til at d kan komme div. lyder av og til når babyen sparker... hender at jeg skvetter til også... jeg har 13 dager igjen.. Dette er min første så alt er nytt for meg.. Jeg og samboeren min gleder oss helt utrulig mye til at d kommer et nytt medlem i familien vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig da, morro at de og gleder seg. Dattera mi på 2 år forstår nok ikke helt at det kommer en baby, men hun koser masse med magen, og er veldig opptatt av senga til babyen som står klar. Får håpe hun blir veldig glad når babyen kommer:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3-åringen vår begynner å bli utålmodig nå. Synes babyen skal komme ut, for han vil ut på trilletur. Og så skal babyen få låne sykkelsetet hans og være med pappan på sykkeltur. Det er noe av det artigste han vet selv, så babyen kommer til å synes det er kjempekult sier han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...