Gå til innhold

Noen som skal føde på SUS i starten av mars?


Mamman til M&E

Anbefalte innlegg

Jeg har termin (tror jeg) 7. mars, noen andre i Stavanger/Sandnes/jæren som har termin deromkring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har termin 3 mars...

Bor på sola...

Har ikke heeelt bestemt meg om jeg vil føde på SUS ennå, men blir vel mest sansynlig det.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann jeg er fra jørpeland og skal føde på sus. har termin den 8 mars etter kalkulatoren her inne. har ikke vært hos legen enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heller ikke vært hos lege ennå, skal neste uke. Er det ditt første barn? Det er mitt første og jeg er veldig spent. Tenker allerede litt på fødselen jeg....hufff, må prøve å ikke tenke på det ennå! :-)

Kanskje vi treffer på hverandre i gangen på sykehuset da! :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal ikke før 28 aug. syns det er litt lenge til, men men. Dette er mitt første barn ja, har prøvd en god stund på å bli gravid, så det var ganske sprøtt å få positiv test:O).....

Har ikke begynt å tenke på fødselen helt enda jeg da, gleder meg bare sånn til å fortelle verden at jeg er gravid. Holder på å sprekke av og til. Har du fortalt det til noen??

 

Ja er ikkke usannsynlig at vi treffes på sykehuset:O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har også prøvd en god stund og synes dette er et mirakel, særlig da jeg er 37 år og dette er første....og sikkert siste :-). Har fortalt det til to av søstrene mine og ei god venninne (som fikk baby i april d.å). Klarte ikke å holde meg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...