Gjest Skrevet 8. juli 2006 #1 Skrevet 8. juli 2006 Hei! Har lenge hatt vondt i bekkenet. Selv om det er litt opp og ned for hver dag, så kjenner jeg det daglig. Det begynte med problemer i lysken, men nå kjenner jeg det ofte ned langs hele låret bak i tillegg. Jeg har ikke for rask gange, og det verrste er å reise seg opp eller å snu seg i stol osv.. Dere som har bekkenproblemer og sykemelding, hvor ille skal det være før jeg bør holde meg unna jobb? Er så usikker på om jeg skal gjøre mye utav det eller sykemelde meg for ikke å bli verre ihvertfall. Noen som har noen råd?
Dibber Skrevet 8. juli 2006 #2 Skrevet 8. juli 2006 Jeg har de samme smertene som du beskriver, det har jeg hatt i ca en mnd nå. Jeg har vært sykemeldt siden begynnelsen av mars, men da pga kvalme og senere kynnere. Bekkenløsninga har ikke vært noe problem, hittil. Nå klarer jeg såvidt å stave meg over gulvet uten at det gjør voooondt. Jeg hadde nok blitt sykemeldt nå hvis det bare hadde vært bekkenløsning. Det spørs hva slags jobb du har. Merker at mye gåing gjør det mye verre. Du må se det an selv, og ikke slite deg ut. Det kan bli ille etter fødselen hvis man ikke tar det på alvor.
corleone Skrevet 8. juli 2006 #3 Skrevet 8. juli 2006 Det lønner seg å ta kontakt med en fysioterapeut som kan bekkenløsning, snarest. Har hatt det selv siden uke 11-12 denne gangen og begynte med det samme hos en som er flink. Det utsetter gjerne en eventuell sykemelding og forlenger vesentlig den gode perioden. En flink fysioterapeut kan mer om BL enn leger og JM flest, erfaringsmessig. Og så må du gjerne være snill mot deg selv og alltid tenke hvordan du gjør forskjellige bevegelser.
Prins&Prinsessa Skrevet 8. juli 2006 #4 Skrevet 8. juli 2006 Ett gått råd min jordmor ga meg. Ikke gjør noe som føles ubehagelig. Er selv fryktelig plaget,er i uke 25 nå og vært sykemeld siden uke 16. Går til fyseoterapaut også,noe som hjelper veldig. Men har ikke vasket huset selv på snart 2uker ;-) Greit i grunn. Tihi... Lykke til! Husk, ikke gjør noe som føles ubehagelig/vondt.
Gjest Skrevet 8. juli 2006 #5 Skrevet 8. juli 2006 Godt å få hørra litt fra dokke. Ja, eg får vel hørra med legen min. ska snart der. Så får me hørra ka hu seie. Eg vil hellar ta det med ro og konna leva i ittetid, enn å pressa meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå