Gå til innhold

Har dere pakket bagen Augustdamer? =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på kontroll på torsdag, og da sa jm at det va på tide å pakke bagen.. Er 33+2 idag... Noen som har pakket? Og hva putter dere i bagen? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp, den er pakket. min mann har mast lenge på meg nå, jeg er i uke 36.. hva jeg har i den, jeg har klær til å ha på¨meg når jeg skal hjem, klær til ungen. en joggebukse, slipperser, ammebh, ammeinnlegg, toalett saker, kamera skal jeg ha med... jeg tror det er det:-)

Skrevet

hehe,har 28 dager igjen og enda ikke klart å pakke den bagen. må ta d nå i uken..

hmm..har egentlig ikk tenkt så mye over ka eg skal ta me meg, men putter nok nedi f.eks:

***morgenkåpe, tøffler/slippers, div til dusjen, hørt at badehånklærene er litt små så kanskje jeg tar meg ett håndklede, toalettsaker,bind, gode klær(joggebukse=)

leste at hårtørrer er fin til å tørke seg med nedentil når en er litt øm/sår etter fødsel.

også er d vel noe mer som jeg ikke kommer på her på sparket,,=)

Skrevet

Neeei.. har ikke pakket enda. Jeg skulle egentlig ha gjort det i lang tid nå, men ting tar tid! Må få gjort det i helga, er jo faktisk ikke lenge igjen, og ting kan jo skje før man vet ordet av det.

Skrevet

nei, ikke begynte tenke tanken en gang enda!! gidder ikke gå ut og kjøpe et ekstra oppsett av toalettsaker heller, så jeg pakker de tingene rett før vi reser.. har bare 5 min til sykehuset og, så er ingen krise om jeg glemmer noe.. morgenkåpe og slikt tar jeg ikke med, brukte ikke det sist. hadde et skjørt og en bukse med meg bare, og et par topper.

skla forhåpentligvis bare være der et døgn, da trenger en jo ikke så mye:-)

Skrevet

Har pakket i dag, men den er nok ikke helt komplett ennå.

I den ligger det undertøy (mange truser, da jeg av erfaring vet at det kan gå mange av dem...), amme-bh'er, sokker, en del t-skjorter, bukse og skjørt som passer etter fødsel, babytøy (tre bodyer, sokker, bukse og et hentesett), toalettsaker (tannbørste/krem, små flasker med shampo, balsam og såpe, samt lotion, alt uparfymert), en del gaskluter og fanellskluter, hårbørste, nattbind. Skal også putte oppi make up og kamera, men de sakene har jeg jo daglig behov for fremover..

Skrevet

Er i uke 34 fra i dag og har ikke pakket. Gikk overtid sist og regner med å gjøre det nå også. Regner med å pakke et par uker før eller noe. Der skal jeg pakke hentedressen til junior, klær til meg selv, ammebh, kamera, xl1 tabletter og slippers. Ellers får sambo komme med resten hvis jeg trenger noe annet.

Skrevet

Har ikke pakket noen bag, nei. Jeg synes fortsatt terminen virker så lenge til. Selv om det bare er litt over 4 uker. Hmmm... Kanskje på tide å begynne å tenke på hva jeg skal ha med meg, i alle fall.

Skrevet

Nei, jeg har ikke tenkt så mye på bagen ennå. Jeg bør vel kanskje gjøre det snart, 38 dager igjen til termin.

Jeg har tenkt å skrive en liste over hva som skal med, så kan mannen pakke den om det blir dårlig med tid. Føler det er så lenge til ennå, så jeg stresser ikke så mye. Hmm, kanskje jeg stresser litt for lite..?

Skrevet

Nei, har overhodet ikke tenkt på det engang.....

Er begynnt på uke 36, har ikke kjøpt klær, fikset barnerommet, kjøpt vogn, kommode, madrass eller noe....og bag, nei det har ikke fallt meg inn engang..

Er jeg unormal eller dere veldig tidlige?

Skrevet

tror kanskje det er en plass midt imellom?! jeg har ikke begynt vaske klær eller pakke bag, men seng og vogn har vi. og stellebord. men har det fra sit gang.. kjøpte vel inn alt på denne tiden sist om jeg ikke husker fel, kanskje litt før.

Skrevet

Dette er nr fire, så har alt...ønsker bare ny vogn og madras og slikt. Og så er det visst jente dette etter tre gutter, så her ramler det rosa inn gitt, hehe...Får se om det er noe som helst jeg trenger å kjøpe når det kommer til stykket.....

Gjest Frantic
Skrevet

Nei har ikke pakket bagen enda, men skrev liste over hva jeg skal ha med meg for noen dager siden - så jeg har på en måte begynt litt å forberede meg. Er i uke 35 nå, og de to forrige har kommet før termin. Denne gangen har jeg også vært fulgt opp ekstra pga premature rier og har ca 1 cm åpning, så jeg begynner å tenke at jeg må få alt i orden nå. Har bare vært så travelt med full jobb og to aktive gutter, at tiden nesten flyr ifra meg! Men nå ble jeg sykemeldt på torsdag pga rygg- og bekkenplager, så da får jeg litt bedre tid til å ordne det siste - selv om alt må taes i porsjoner og i rolig tempo :-)

Nå skal jeg ha tre dager der gutta skal på "sommerferie" til mormor og morfar, så da satser jeg på å gjøre klart alt av klær, sengetøy og utstyr - samt kanskje pakke bagen :-) Gleder meg til å fokusere litt på lillejenta som skal komme!

Skrevet

da har jeg hvertfall skrevet meg en pakkeliste =) Må gå til innkjøp av ammebh'er også kanskje.. Synes egentlig det er litt tidlig å pakke,men som jm sa så kunne det jo skje ting som gjorde at jeg måtte legges inn, altså ikke nødvendigvis fødsel...

Skrevet

Går i min 37 uke og har ikke pakket enda. bør vel kanskje tenke på det snart..... Men bor bare 10 min gange og to min med bil fra sykehuset da så er liksom ikke så farlig om jeg ikke skulle rekke det.

Skrevet

heldig du , jeg har en og en halv time med bil til sykehuset.. :-l så for min del er det sikkert greit å ha det klart LITT før =)

Skrevet

oj... må vi begynne med det nå alt..... hmmm trodde det var enda noen uker til den skulle være klar =) men sant så sant, bedre og ha den klar itilfelle noe skulle skje før tiden =)

får pakke den neste uke tenker jeg... eller uken etter , hadde en plan og ha den klar ca 3 uker før termin.. og det nærmer seg jo faktisk...

spennende dette er.. =) tenk, snart kommer våre sjønne babyer ..=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...