Gå til innhold

Noen som har gode slanketips?

Anbefalte innlegg

Her om dagen var jeg ute å så på kjole (jeg skal være forlover)... Det var egentlig først da at jeg skjønte at jeg har jammen lagt på meg "litt".. Så nå er det på slankeren før mitt bryllup om et år.. Noen som har noen tips? Jeg har kjøpt sykkel, men i denne varmen er det et stort tiltak å sykle.. Alle tips mottas med stor takk!! :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5583815-noen-som-har-gode-slanketips/
Del på andre sider

Fortsetter under...

prøv www.slankenett.no

det er gratis og er kjempemotiverende med masse tips og flotte historier....

ellers så har trening og normalmat samt nutrilett barer når jeg er stresset og snopsyk funket for meg når jeg skal raskt ned noen kilo.

med trening så mener jeg lange turer småjogging, med pulsklokke. viktig å holde plulsen på riktig nivå. Det er da man forbrenner nok fett.

7000kcal er 1 kg fett.

Lavkarbohydratdiett har jeg hatt kjempesuksess med, atkins / fedon, egentlig ikke så nøye hvem man velger å følge bare man holder seg unna ALT sukker, poteter, brød, pasta og ris, og spiser masse kjøtt, fisk, ost, egg og grønnsaker / frukt... Viktig å spise lite og ofte også, en rutine på hver 3. time får kjempefart på forbrenninga...

Lykke til:)

Ja, hovedgreien med diett er å spise mye oftere enn det du gjør nå. Ihvertfall merker jeg det. Vanligvis spiser jeg frokost, kanskje lunsj og så en middag.... Altfor lite, så jeg er skrubbsulten når de få måltidene skjer...

Spis oftere, og, Atkins var genial syns jeg. Jeg gikk ned 12 kg på10 uker... Men ble matlei, prøvde den før butikkene i norge fikk med seg lav-karbohydrat-mat... Men vil gjerne på den igjen om jeg finner meg selv klar for en lille slankings... Nå er der fedonbrød i butikker og whole-wheat-tortillas og alskens godt å få kjøpt. Lykke til :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...