Gjest Skrevet 8. juli 2006 #1 Del Skrevet 8. juli 2006 Hei.. jeg er 10+4 på vei og idag for første gang, etter at jeg spiste frokost kjente jeg bevegelse i magen... ikke spark, men føltes ut som om noe snudde seg eller tok salto.. slik har jeg aldri følt før.. har noen opplevd det samme!? er så spent...vær snille å svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2006 #2 Del Skrevet 8. juli 2006 Jepp,det går virkelig an,jeg kjente det allerde i slutten av uke 9,men etter ul-lyden å dømme,så var jeg i grunnen i uke 10. Jeg kjente det som små bobler og som om ungen "hoppet"forsiktigt. Kjente det ca et par ganger i uken. Kjenner det bedre no. Så det går virkelig an ja,jeg er annengans så jeg vet litt fra før hvordan det kjennes ut. Lykke til videre(",) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilie og thea sin mamma Skrevet 8. juli 2006 #3 Del Skrevet 8. juli 2006 Jeg syntes jeg kjente salto inni der igår,er 12 uker på vei. Gøy å beynne å kjenne liv,har ikke hørt hjertelyd eller vært på ul enda så greit å få noen tegn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. juli 2006 #4 Del Skrevet 8. juli 2006 tusen takk for svar! var redd det bare var innbilling... herrlighet så gøy det var! kjæresten prøvde å kjenne det, men det er bare jeg som er så heldig av å oppleve det... åh, så herlig! lykke til videre til dere også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå