jejeje Skrevet 8. juli 2006 #1 Skrevet 8. juli 2006 hei. Jeg er i uke 21 nå og har ikke merket noe til kynnere. Når begynner det vanligvis?
Mayken Skrevet 8. juli 2006 #2 Skrevet 8. juli 2006 Det er vel forskjellig fra person til person vil jeg tro. Var hos jordmor på torsdag og hun sa at det ikke var alle som merket noe til det før fødselen. Selv har jeg hatt kynnere siden rundt uke 21, er nå 22+6. Er litt slitsomt når man nesten ikke kan bevege seg uten å få kynnere til tider.
Gjest Skrevet 8. juli 2006 #3 Skrevet 8. juli 2006 Jeg er i uke 15 og har kynnere allerede. Jeg er andregansfødene, tror du får tidligere kynnere da.
Gjest Skrevet 8. juli 2006 #4 Skrevet 8. juli 2006 Hei. Jeg er i uke 26 og har ikke kjent en eneste kynner enda. Litt rart...
Dibber Skrevet 8. juli 2006 #5 Skrevet 8. juli 2006 Så heldig du er! Jeg er i uke 25 og har sterke kynnere. Har vært på sykehuset og fått bricanyl for å stagge dem. Kjedelig når de kommer uten at man har kontroll.
mensana Skrevet 8. juli 2006 #6 Skrevet 8. juli 2006 Jeg har begynt å få kynnere de siste dagene... første gangen var fredag da vi gikk på tur til Gaustadtoppen.. fikk f.eks i sted når jeg slo plenen.. Er i uke 20 nå, og tredjegangs.
Prins&Prinsessa Skrevet 8. juli 2006 #7 Skrevet 8. juli 2006 Ja,jeg er i uke 25 og har ikke kjent noe enda. Aner virkelig ikke hva kynnere er egentlig enda ;-) Er førstegangs da,så kan ha noe med det å gjøre også. Men føler med dere som har det og plages med det. Lykke til!
selfangerkjerringa Skrevet 9. juli 2006 #8 Skrevet 9. juli 2006 I mitt første svangerskp kjente jeg ikke kynnere før de siste 3-4 ukene. Denne gangen har jeg kjent dem siden uke 13. Tror det er pga mye stress denne gangen, huskjøp/salg, flytting osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå