Gå til innhold

62 år og nybakt mor

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 3 uker senere...

Høres fint ut alt dette med å ikke dømme andre,men man kan liksom ikke ha en annen mening for da får man høre at man dømmer andre.

Jeg mener uansett at en nybakt mor på 62 er usmakelig!!Hun er 82 når barnet er 20...ikke rettferdig for barnet spør dere meg!!

Nå var jeg sikkert veldig fordømmende og nedlatende,men sorry girls,det er hva jeg mener!!

Nei, vi skal ikke være så veldig fordømmende. Man vet aldri hvor lenge man lever, og en mamma eller pappa i 20-årene kan også dø fra barna sine. Mistet selv min far da jeg var 10, men livet går jo videre for det. :-)

Nei, hennes barn får glede seg så lenge det er mulig. Kan tenke meg det er en sinnsvak lykke for denne damen å få dette barnet. Syns hun er litt tøff, jeg :-)

Syntes også det hørtes en smule ekkelt ut første gang jeg hørte om dette. Men jeg så et intervju med henne, meget oppadgående dame- en kjent barne psykolog i england. Hun har gjort avtaler med sine voksne barn om hva som skal skje med den lille dersom noe skjer med dem. Hvor mange av oss har diskutert (og ordnet med advokat ) hvem som skal ta seg av barna dersom noe skjer? Eldre en mye friskere og raskere enn før, kjenner folk på 50 som er i super-form og lett løper fra meg.........

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...