Gå til innhold

Dere med termin i beg. av sept..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er formen deres? Har begynt å få så vondt i føttene i denne varmen. Sover dårlig og er ofte kvalm på natta når jeg stadig flyr på do for å tisse... hehe... Syt, syt og syt... Sliter dere nå når varmen har kommet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har elefantføtter, ja. Problemer med å få sko til å passe, og ender som regel opp barbeint, på kjøpesentre og over alt hvis det blir litt gåing i varmen. Er bare oppe en gang hver natt, foreløpig, heldigvis. Sliter litt med bekkenet når jeg har sovet, men ellers er det slettes ikke værst. Har veldig mye sparking i ribbeina, halsbrann og litt pusteproblemer.

Alt i alt i ganske god form.

Skrevet

hoven! hehe. Vondt å gå for tiden men hjelepr med litt massasje vra sambo, ellers er jo ikke varmen min beste venn for tiden, begynt å bli litt kvalm igjen, men alt i alt ganske greit her ennå

Skrevet

begynner å kjenne at det tar litt på kroppen! har vært så fin form hele veien, men siste ukene føler jeg meg virkelig ikke like pigg lenger. har vært fryktelig trøtt, og kjenner jeg er mer sliten i ryggen. orker ikke like mye rett og slett.

litt trangt oppunder ribbeina, da den lille liker veldig godt å sparke der. heldigvis ikke fått noe vann i kroppen ennå da! håper jeg slipper.. også må jeg selvfølgelig tisse ofte, blir helt sprø av det.. så nå håper jeg tida kan gå litt fort! akkurat 2 måneder igjen idag.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...