Gå til innhold

Loise med spire :)


Solunger aug-07 og april-09

Anbefalte innlegg

Roper litt på deg her inne jeg. Regner med at det er her du oftest er innom.

 

Nå er jeg tilbake fra ferie, og jeg hadde jammen i meg EL på torsdag (dag 37). Har hatt hele to morgener med veldig høye temperaturer. Så nå kommer jeg etter deg snart, he he!

 

Håper det står bra til med deg!

 

Klem fra øst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei mar79 -5.pp

 

Så koselig å høre fra deg!!!!!!!!

Så bra at tempen viser at EL var som den skal!! Da får vi håpe på fortsatt høy temp i 18 dager, så kan du være sikker på at du er gravid.. ;0) Håper det blir klaff..

 

Krysser fingre for deg!!

 

Det går veldig fint med meg takk.. Jeg har det ufattelig bra. Skjønner ikke at jeg er gravid omtrent, for jeg er liksom helt normal, har bare litt oppblåst mage. Det er jo helt luksus..

Jeg tok UL nå i uke 5 og såg en liten spire i livmoren,, så jeg har innsett at jeg ER gravid.. Håper du blir like heldig!!

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må oppdatere meg litt etter ferien vet du :)

 

Så bra et alt er ok, og at du ikke har fått altfor mye symptomer enda (regner med at du godt kan klare deg uten en del av dem så lenge som mulig :)

 

Var det noen spesiell grunn til at du tok UL, eller var det fordi du jobber på sykehus? Må være utrolig spennende å allerede nå kunne se at det er et lite knøtt der!

 

Jeg krangler som vanlig med fertilityfrienden. Den har enda ikke bekreftet EL!!! På onsdag hadde jeg 36,3 i temp, på torsdag fikk jeg ikke målt (vi kjørte bil hele natta og det ble i grunn ingen søvn), de tre siste morgnene har tempen vært 36,9 36,75 og 36,81. Ut fra symptomene og siste dag med EL-slim på torsdag er jeg helt sikker på at EL har vært torsdag (muligens onsdag da...). Er vel kanskje den dagen uten måling som forstyrrer?

 

Vel, vel som sagt så har jeg nok hatt EL, og planlegger å komme etter deg om noen dager !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut på tempen at du har hatt el ja,,, FF kaver kanskje litt pga den templøse dagen? Aner ikke, for jeg er ikke så veldig kjent med FF..

 

Håper at det blir klaff for deg nå da!!!! Jeg har hørt at hvis man bruker el tester (les: kan syklusen sin veldig godt) da får man statistisk klaff innen 4mnd....!!

 

(Passer for meg, 4pp med tullemor og nå 2pp)

 

Så jeg krysser fingre for deg... Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå i åttende prøvemåned, så jeg synes at det er på tide nå.

 

Begynner for det første å bli utålmodig, men det har dukket opp et par andre grunner også. Faren min har blitt alvorlig syk med nyresvikt nå i vinter, og det har nok gjort at vi alle har hatt noen runder i tankeboksen. Hadde vært godt med et lyspunkt å konsentrere seg om, og det har dessuten kommet en del lite skjulte hint fra blant annet faren min! En annen barnslig grunn er at ei jeg kjenner er noen måneder på vei, mens ei annen prøver. Hadde vært ekstra koselig å ha noen kjente å kunne spørre om ting og å kunne tilbringe permisjonstida sammen med!

 

Vet i hvertfall at det klaffer med sengekosen, og det gjør jo at jeg er med i full kontroll-statistikken. Har jo en ultralyd time 21. august, så da slapper jeg litt mer av og tenker ikke så mange negative tanker.

 

Du får kose deg med stort og lite knøtt, lykke til videre!

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha,,, og RIKTIG lykke til dere også!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...