Gå til innhold

Hårfarging og grønnsaker!!!


♥Cherrypie♥

Anbefalte innlegg

 

Jeg pleier å bleke håret mitt, etterveksten vises GODT!! Men jeg vet ikke om jeg tør å bleke det.. kan de ha noe innvirkning på spira mi??

 

..så var det de grønnsakene..jeg blir gal.. før jeg var hos legen forrige uke var jeg fullt klar over at man må vaske grønnsaker veldig godt før man spiser den for å ikke få toksoplasmose..og de har jeg gjort hvergang..

Legen min sa jeg skulel holde meg unna salat foreløbig, men jeg har ikke hørt på han ang det.. .. . . jeg har vaske salat,tomater o.l veldig godt.

Men nå er jeg redd jeg har gjort noe veldig galt! hva med dere andre har dere kutta ut salat ol nå?? vasker dere det bra å åsånn?

-noen av dere som vet hva symptomene på toksoplasmose er??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har ikke hørt noe om å kutte ut salat.. hmm.. vet ikke om bleikinga ar noe innvirkning.. så lenge du ikke sniffer inn alle de midlene.. lurer på om det er noe frisøren din kan vite...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok min første blodprøve hos legen nå da jeg var der sist å skal vel ta det hver gang jeg komemr på sjekk.

men ser de etter svangerskaps forgiftning og andre virus som kan skade fosteret? eller må man BE om å få sjekka dette?

jeg mener de bør gjøre det siden toxo er så utbredt i norge å så farlig for fosteret! noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...