Anonym bruker Skrevet 8. juli 2006 #1 Del Skrevet 8. juli 2006 etter noen få dager med veeeldig treg mage ,åtte jeg veldig på do nå nettopp.. noe i avføringa skrapa opp inni tarmen så det kom endel blod.. er det farlig for fosteret siden det nå kan komme bakterier fra tarmen inn i blodet mitt??? håper noen vet,er litt redd nå!!! hilsen ei som vil være anonym akkurat nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. juli 2006 #2 Del Skrevet 8. juli 2006 trur ikke det er farlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2006 #3 Del Skrevet 8. juli 2006 . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snart mor til nr 3 Skrevet 8. juli 2006 #4 Del Skrevet 8. juli 2006 er nok ikke farlig men tar deg en tur til apoteket kanskje de har noe får det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2006 #5 Del Skrevet 8. juli 2006 Hei, stakkars deg. Men jeg tror det går bra, pass på at du får ideg grovt brød osv, så slipper du disse problemene senere..... Hvis du får vondt og feber ville jeg tatt kontakt med lege. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2006 #6 Del Skrevet 8. juli 2006 er nok bare ett lite rift, har snakket med noen om det å sier det kan skje.var mest bekjymra for ungen å at den skulle få noe "farlig" i blodet.. huff! :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå