Gå til innhold

Småkvalm...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en konstant småkvalm følelse...hjelper å spise... og en rar følelse i underlivet... men det er bare 5 dager etter el så det er jo aaalt fortidlig med slike symptomer?????? (Kansje jeg hadde el tidloigere, ifølge tempen kunne det ha sjedd to dager før...) Nei, nå tror jeg det er på tide å få seg ett liv!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du får se det positive i det... om du hadde EL to dager før enn beregnet, kan du teste to dager tidligere også :)

Skrevet

Ja, det er sant :-) Vel vel, bare tiden vil vise ja :-)

Skrevet

*krysser fingrene for at det er en spire som klamrer seg fast ;)

Skrevet

Nå kjenner jeg festesmerter...går det an? Etter 15pp burde jeg lære meg å ikke, jeg gjentar IKKE jakte på symptomer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

krysser fingrer å tær for at det er en liten spire der.

Skrevet

krysser for deg,

slenger med en liten bønn også

Skrevet

Håper virkelig det er en spire som holder på å feste seg!! :) Det er jo ikke umulig at det du kjenner faktisk er starten på et nytt lite liv. Jeg kjente i alle fall at noe var i gjære selv om det var veldig tidlig (en uke etter el ca..)

Lykke til!!! (krysser fingre og tær for at den sitter for deg denne gangen, det har du virkelig fortjent!!) :D

klem

Skrevet

Dette var spennende Kirsty :o) Håper det sitter en spire for deg, det fortjener DU virkelig ;o) Du må for all del holde oss oppdatert nå! Krysser alt jeg har for at det sitter en spire for deg ;o) XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Skrevet

Mere innbilning: Kvalm enda, litt ømme bryst og vond korsrygg. Kvalmen er en surhet i magen og har luft i tillegg... 5dpo...

Skrevet

Tusen takk dere :-) Men tør ikke håpe, ikke etter 15pp, er så vant til negativ test... selv om både jeg og mannen følte at denne gangen var det bedre sjangse... hadde disse symptomene kommet om ett par dager så hadde jeg vært mere positiv til det, for en uke etter el er jo vanlig. Jeg kjente symptomer fra dag 24 jeg. Men dette er bare dag 23 da... og de symptomene dag 24 var bare at jeg ikke hadde lyst på vin og ville legge meg tidlig, samt at jeg ikke følte for å være sosial...

Skrevet

Hei kirsty!

Får håpe at det sitter en spire nå for det fortjener du. Jeg testet positivt på torsdag og hadde ikm i morgen og jeg hadde hatt symptomer en stund før jeg testet.Hadde de sammesymptomene som du har og en ekstrem trøtthet. Krysser alt jeg har for deg nå. Klem

Skrevet

Gratulerer masse!!! :-) Når etter el kom symptomene da??

Skrevet

trøttheten har jeg hatt i 2 uker nå og resten har jeg vel hatt i 1 1/2 uke.

Temper ikke og vet ikke når el var så akkurat hvor lenge etter vet jeg ikke.

Skrevet

Hmm, må ha kommet rett etter el da...

Vel, jeg har kommet til den konklusjonen at selv om jeg innbiller meg tidlige symptomer så betyr det ikke at jeg ikke er gravid. Kan godt være gravid selv om symptomene ikke er reelle... sant?

Skrevet

Selvfølgelig kan du være gravid! Jeg krysser fingre for deg og gleder meg til en oppdatering. Når skal du teste?

Skrevet

Hadde jo ett innlegg om symptomer selv du jo:)

Ønsker deg også kjempe masse lykke til!! Selv om alle her inne fortjener en spire, er vel du en av de som VIRKELIG fortjener det snart!:)

Skrevet

Hehe, ja jeg tenkte på det da jeg skrev på ditt. Men dine er mere reelle enn mine da... men vet jo aldri...

Skal teste 16 juli...leeeeenge til!

Skrevet

Hei Kirsty, 16 juli føles lenge til ja.

Og symptomjakt klarer man bare ikke holde seg unna, det vet jeg også. Jeg begynte allerede i 1pp med det jeg, selvom jeg hadde lovet meg selv å ta det med ro...

Krysser fingre og tær for deg.. og håper du har en liten spire som holder på å feste seg nå! :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...