Gutten vår 07/07/06 Skrevet 8. juli 2006 #1 Skrevet 8. juli 2006 Arrrgh... blir så lei. Går og håper i ukesvis (dum som jeg er) på at jeg skal føde før tiden. Men neida! Hadde termin i går og ingenting er skjedd ennå. Det er så kjedelig å hele tiden måtte finne på ting å gjøre på hver dag. Har jo ingen konkrete planer i tiden fremover! Blir så nedstemt...
sjettejuli Skrevet 8. juli 2006 #3 Skrevet 8. juli 2006 samma her, hadde termin den 6. Men noen dager over tida bør vi kanskje regne med? det vanskeligste e å planlegge dagene, liksom - hva kan jeg egentlig gjøre idag, både hvor langt unna og ikke minst uten å bli for sliten...best å gjøre noe hyggelig. Ta det med ro, spis melon og tida går selv om du ikke tror det!
lilleBrumm Skrevet 8. juli 2006 #4 Skrevet 8. juli 2006 Jeg vil også! Hadde termin for en uke siden, men ingenting skjer, sukk:-( Rett og slett møkka lei nå!
Juvena Skrevet 8. juli 2006 #5 Skrevet 8. juli 2006 Og jeg vil... trodde nesten det skjedde i natt, men vonde kynnere og vondt i korsryggen gikk over og her sitter jeg fortsatt. Utrolig skuffende............
Lindamor og Oliver Skrevet 8. juli 2006 #6 Skrevet 8. juli 2006 har du barn fra før av og fikk du før termin da?
Cathnic~Hannah Skrevet 8. juli 2006 #7 Skrevet 8. juli 2006 samme her... hadde termin 6 juli men kjenner ingen forskjell enda bare litt ekstra mensen smerter... blir så skuffa når jeg våkner å det ikke har skjedd nå.. jormora mi har sagt til meg at jeg ikke fikk gå åver tida men så viste det seg at blo prosenten min kun lå på 3% så di kan ikke sett i gang noe heller var å målte babyn for en mnd sia å da var ho 3200g så ho er sikkert 4000 nå... huff er så lei.. å gruer litt med tanke på at jeg skal føde et stort barn.. er bare 1.60 høy...
Gutten vår 07/07/06 Skrevet 8. juli 2006 Forfatter #8 Skrevet 8. juli 2006 Nei, dette er min første. Vet det er altfor tidlig å bli utålmodig, men jeg blir rett og slett litt nedbrutt av å gå og vente. Noen kjenninger av oss som hadde termin en uke etter meg fødte i morges!! Noen er bare heldige... Kanskje det er ekstra lett å kjede seg om sommeren når det er lite å finne på og alle er på ferie.... Vi kan jo ikke reise så langt vekk vi akkurat...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå