Gå til innhold

Dere i uke 27..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må dere ofte på do? Tror jeg var på do 10 ganger i natt..Blir sprø snart..Hvordan er formen ellers? Jeg sliter med bekkenløsning, og mye vondt i magen..Har ingen jobb for tiden, men er sykemeldt likevel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! =)

Jeg er ikke så mye på do om natten men 3 gang vertfall ;)

Jeg er sykemeldt jeg også, problemer me bekkenløsning pluss at jeg er plager me ryggen.. men ellers så går d bare fint ;)

Skrevet

Ja, jeg er oppe iallefall 4 ganger hver natt.. og må mye oftere tisse på dagtid også. Men det blir visst verre nå framover sier de som vet....

Er i god form og koser meg med den voksende magen, men har litt problemer med å komme meg opp av senga pga vondt i ryggen, og har litt stikninger i underlivet.

er 50% sykemeldt! 27+2 idag:)

Skrevet

Ikke ennå for min del. Jeg er oftere på do på dagtid (særlig når det sparkes i blæreområdet), men selv om jeg alltid våkner mellom 2-5 ganger hver natt så må jeg ikke så mye at jeg gidder å stå opp. Unntaket er om jeg våkner av kynnere. Da er jeg så lysvåken at jeg liksågodt kan tusle gjennom leiligheten når smertene har gitt seg.

Jeg er også sykemeldt, men det er på grunn av at jobben består av å gå på marmorgulv som ikke er tingen kombinert med kynnere og andre mystiske magesmerter. Bekkenløsning har jeg heldigvis unngått til nå.

Skrevet

Våkner er del på natta men tisser "bare" 1-3 ganger ..

Litt mer på dagtid. Sykemeldt pga bekken jeg også +stress på jobb ..

Ellers er alt bare bra - Topp humør ;=)

Skrevet

jeg er også sykemeldt. jobbet en dag i den nye jobben min, å endte opp hos legevakta! bekkenløsning er ingen morsom sak! men om natta får jeg heldigvis sove i ro for det meste. men jenta i magen er veldig aktiv og det merkes at hun er blitt større.. ikke noen myke klapp å stryk lenger.. nå er det sparking til gangs=) men det er litt godt også da=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...