Gå til innhold

noen som kan svare??


makkapakka med spire

Anbefalte innlegg

har fått litt lysbrunaktig utflod i dag. er førstegangsgravid, og er veldig redd for en SA.. Er dette normalt?? er 5+4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei..ja det er nok ganske normalt..feks hvis det er rundt nå du skulle hatt mensen så kan det komme litt brun eller rosa utflod..tror ikke det er noe farlig ..)bare se det ann utover dagen kansklje hvis det blir mye eller rødere..)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal ikke ha mensen helt enda men... begynte i går kveld, men blir ikke mer.. så får se utover dagen og i morgen. Får ringe legen mandag i tilfelle.. føler meg så hysterisk, men er så redd for å miste... Takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skjønner deg veldig godt..er rimelig hysterisk selv mistet i høst og er livredd for at det skal skje igjen..men vi får krysse fingrene det går nok skal du se..lykke til videre..hvor langt er du på vei..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ike uroe deg! det er helt normalt.. om du får sterke smerter og klumpete blod osv er farlig! jeg hadde sånn rosa utflod noen dager etter jeg venta mensen pluss at det kom helt friskt blod(bare ett par dråper), veldig lyserødt. Så alt sånt er helt normalt så fremt du ikek har vondt å blør masse! men man skal alltid snakke med legen om man blør! men litt farge på utfloden, om det er brundt rødt eller rosa skal ikek være noe å blir stressa for:)

men snakk med legen din om du er urolig! lykke til:o)

klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for sånne svar, føler meg litt roligere nå, men kommer til å ringe legen hvis det ikke gir seg utover i neste uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...