kaffeplante Skrevet 8. juli 2006 #1 Del Skrevet 8. juli 2006 Hei. Jeg går rett på sak. Når jeg var på do i sta så var det en del rosa utflod. Er dette normalt eller har jeg mista????? Er 5+2 på vei i dag. Håper noen vet dette:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Regnbuens barn™ . Skrevet 8. juli 2006 #2 Del Skrevet 8. juli 2006 Med mindre du har gjort noe som kan få deg til å blø, eks sex eller gynekologisk undersøkelse, så bør du være obs., vet at mange blør uten grunn, men for å være på den sikre siden ville jeg fulgt med litt, og hvis du får smerter eller mye blod så ring legen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffeplante Skrevet 8. juli 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 8. juli 2006 Det var ikke blod da bare lyserosa slim....hadde sex i morrest da.Kanskje det kan være grunnen?Har ingen smerter heller. Takk for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Regnbuens barn™ . Skrevet 8. juli 2006 #4 Del Skrevet 8. juli 2006 Så bra, du har nok løsningen allerede... =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffeplante Skrevet 8. juli 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 8. juli 2006 Ja håper virkelig det,Ble supernervøs jeg nå.Er så redd for at det skal gå galt.Har venta en evighet på å lykkes så håper den sitter tida ut jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Regnbuens barn™ . Skrevet 8. juli 2006 #6 Del Skrevet 8. juli 2006 Det gjør den sikkert, bare vær obs på symptomer, men sexen kan jo forklare det meste =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå