Gå til innhold

Er såååå lei "rullende" underbukser.....

Anbefalte innlegg

...så nå er det like før jeg går naken under buksene.

Har jeg ikke før dratt den opp, "rull", så er den nede igjen.

Lurer på om jeg rett og slett må kjøpe meg noen skikkelige sex-drepende bestemor underbukser, he he.

Kanskje jeg ikke er aleine...?

Ønsker dere i hvertfall alle sammen en riktig god sommer (med eller uten rulleunderbukser) :o)

Fortsetter under...

hehe...godt å se at jeg ikke er alene om dette. Jeg har endt opp med å bruke små string-truser som går under magen, men selv de ruller litt.

Syns disse gravide-trusene ser forferdelige ut (de som går over magen), så jeg orker ikke kjøpe dem.

Har også kjøpt noen low-cut boxershorts/hotpants som ikke ruller så mye under magen.

Men det er noe av det jeg gleder meg mest til med å få kroppen min tilbake; Underbukser som ikke ruller!

Disse gravid trusene er jo ikke akkurat sexy, men jeg bruker de nå for det. Føler meg ikke så sexy om dagen uansett... Dessuten hjelper disse litt med å holde magen mer på plass synes jeg, den henger liksom ikke så mye. Jeg går for bestemor truser jeg altså, så får jeg heller være naken når jeg skal være sexy!!!

Jeg har funnet løsningen på problemet! :=D

I alle fall for min del: H&M har noen truser i plastpakker med glidelås. Det er fem truser i hver pakke og de heter "slip". De har også andre modeller i denne forpakningen, men slip er helt perfekte for min del. Koster ikke mye heller 79,50 for 5 pk. Så mitt råd: løøøøp og kjøøøp!

Annonse

Stringtruser som er lave foran er det eneste som funker for meg... Er så lite stoff der at ingenting får sjanse til å rulle... og så tror jeg mannen min setter stor pris på å slippe å pakke meg ut av lyst-drepende bestemortruser dratt godt opp under armene:)

Ha - ha, lo høyt når jeg leste innlegget!! Altså, nå gjør "kosemagen" min at noen irriterende truser ruller ned uansett (er bare 8+4 og har ikke gravidmage enda) - men i forrige svangerskap hadde jeg det problemet uti andre trimester.

Jeg kjøpte en stor og god truse, og lovte meg selv å ALDRI ta den i bruk når jeg så meg i speilet....meeeeen, så kom andre trimester og magen ESTE... Som dere skjønner, jeg kastet alle hemninger over bord og kjøpte meg en god bunke stor truser som gikk langt over magen - ja, til nesten under brystene! For en lykke! Magen min holdt seg god og varm, og de høye mammabuksene skled ikke så lett ned over magen, trusa holdt den på plass!! :o)

Så la forfengeligheten fare, damer - det er mitt råd!! :o)

Holder fortsatt en knapp på mine "slip" fra H&M jeg da! De er lave men ikke slik som boxer. Dere burde teste de altså - eller kanskje ikke, litt redd for at de blir utsolgt når dere finner ut hvor gode de er *hehehe*... Jeg syns det er nok med polstringen fra gravidebuksene om en ikke skal ha underbukse som går over hele magen også. Og string?!?! Uff og uff, det klarer ikke jeg gå med i alle fall. Lykke til i jakten på den perfekte truse jenter:-D

Jeg var innom H&M i går for å finne disse "slip" trusene, men det var nesten ingen igjen. Ikke i min str. i hvertfall, så jeg skjønner at de er populære ja...

Nå bruker jeg bare string, så jeg tror det vil bli uvant å ikke skulle bruke det igjen. Vil vel føles som om jeg har alt for mye stoff til overs he he :o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...