**synne** Skrevet 8. juli 2006 #1 Del Skrevet 8. juli 2006 Hei og hopp!!! Vi STORKOSER oss her på campingen!! SNuppa sov dårlig på båten og første natta i teltet, men nå går det helt strålende! Vi har ikke gjort så mye..eller..vi har vært på campingplassen flere dager og svidd oss i sola -bare ungene som ikke har blitt rød..hehe... Fantastisk vær helt til i dag. I dag er det overskyet og antydning til regn. Faktisk litt godt for det har nesten blitt litt for mye av det gode været.. men klager ikke!!!!.. I går var vi i Djurs sommerland og DET VAR GØY DET!!!!! Snuppa storkoste seg fra ende til annen. Sovna til slutt sittende i vogna..ikke snakk om å sove..hehe,...karuseller og tog og bading og sandkasse og ja, husker ikke alt hun fikk prøve seg på! Så det var en toppers dag!! Anbefales på det sterkeste både for barn og voksne!! For vi hadde det minst like gøy som barna!! I dag har reisefølget vårt tatt ut på sykkeltur, mens vi tar det litt roligere, og hatt enliten biltur, og snuppa har fått seg seilebane/rusjebane. -Suksess!! Ja, som dere forstår har vi det kjempefint! All bekymringen på forhånd var til ingen nytte! Campingplassen er flott og gratis internett..hehe.. så skulle bare inn å sende en hilsen! Håper dere har det like fint som oss!! Klemmer fra Synne, snuppa og gubben!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 8. juli 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 8. juli 2006 glemte å skrive at snuppa går og går og går...blitt SÅÅÅÅÅÅ flink!!! Men kanskje hun må, for vi bor jo på bakken..og der er det masse barnåler og rusk og rask, så kanskje det er litt vondt å krype.. Og så må jeg fortelle om Gubbens fadese nr EN. Tipper ingen klarer å toppe den flausen i sommer!!! -Vi er jo som kjent på telt-tur... jeg pakka alt, og gubben fikk ansvaret for teltet...(ler så jeg rister)..vi kommer fram og skal slå opp teltet...og jeg kjenner angsten stiger..heh... eh..duuuu...kor e stengene henne??? Jepp.Stemmer. Vi er på telttur, uten teltstenger... Fikk oss en god latter, ja! Heldigvis hadde reisefølget vår et kjempesvært hustelt, så vi har tatt inn på deres svært så gjestfrie hotell... vi hadde jo innertelt med selv, så det gikk bra... Og vi har jo bare lånt vårt telt, så vi kunne jo bare kjøpt oss et nytt..menmen..det gikk bra det og.. Ellers er vi ganske myggspiste -takk og lov for aloevera og eurax!!! Våkna i morres og låg i to timer og fikk ikke sove pga kløingen!! Og kunne ikke smøre meg for eg låg innerst og fikk ikke tak i salvene uten å vekke de andre.. tortur!!! Men ellers veldig bra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 9. juli 2006 #3 Del Skrevet 9. juli 2006 Nå måtte eg le gitt.Telt uten stenger... ja det er fort gjort å glemme. Men om dere reiser på telt tur igjen noen gang så skal det være sikkert at stengene glemmes ikke da. Men elllers kjekt at turen ble en suksess. Klart vil ikke snuppa sove, hu er på ferie og må ha alt med seg. Kos dere videre og håper at solen kommer på besøk til dere igjen.... i dag har det bare regnet her. snufs... men men, me må ha litt regn og. kos dere og så snakkes me. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 10. juli 2006 #4 Del Skrevet 10. juli 2006 Høres ut som om dere koser dere, selv uten teltstenger *ler*. Gleder meg til det er vår tur.....Vi reiset til sørlandset lørdag og reiser videre til Danmark neste lørdag for å bli der en uke. Høres ut som om vi må ta en tur til Djurs vi og.....må surfe litt og finne ut om det er langt unna der vi skal leie sommerhus (så da slipper vi telt-komplikasjoner...gubben min hadde nok glemt teltduken også!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin* Skrevet 10. juli 2006 #5 Del Skrevet 10. juli 2006 Hi hi hi, telt uten stenger, ja ja,måtte jo være mannen som hadde ansvaret for å pakke det....hi hi hi. Kos dere videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå