Gjest Skrevet 12. juli 2006 #26 Del Skrevet 12. juli 2006 glemte faktisk å legge til at jeg gikk opp 10 kg på p--pilla, og 10 kg på p-sprøyta.. fikk beskjed hos legen at jeg ikke kom til å klare å ta av meg de kg før jeg slutta på prevensjon.. nå har jeg slutta.. og ble gravid på første el.. hehe.. (var planlagt å bli gravid... men hadde ikke regne med det såå fort.. ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5582849-jeg-skj%C3%B8nner-ikke-hvordan-det-g%C3%A5r-an-%C3%A5-bli-s%C3%A5-stor/page/2/#findComment-5620243 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kardemomme Skrevet 13. juli 2006 #27 Del Skrevet 13. juli 2006 Hei! Jeg leser innlegget ditt og tenker egentlig at det ikke er noe stort poeng i å svare deg... Men jeg synes utrolig synd på deg. Kanskje du trenger et svar...fordi du åpenbart mangler intelligens og innsiktsfullhet. Mennesker som har et behov for å tråkke på andre har ofte store problemer med sitt eget selvbilde. Hva sliter du egentlig med? Har du ikke noen som støtter og backer deg opp... Stakkars deg.. Du svarer anonymt. Står du ikke for det du har skrevet? Hvorfor skriver du dette inn da? Du skriver et innlegg om at overvektige driter i hvordan de ser ut! Jeg tror ikke på det! Men eregentlig det å være overvektig ensbetydende med å ikke være fin? Mitt svar er; NEI, ABSOLUTT IKKE!!! Jeg liker frodige mennesker, jeg liker tynne, jeg synes oppstoppernese er fint og skjeve tenner er sexy. Og jeg er så glad for at jeg kommer fra et miljø hvor alt dette er akseptert! At jeg har flotte venner og familie som har gitt meg sunne holdninger. Hurra for mangfoldet! Det eneste jeg ikke kan fordra derimot er folk som rakker ned på andre, prøver å såre og har iq på størrelse med en peanøtt!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5582849-jeg-skj%C3%B8nner-ikke-hvordan-det-g%C3%A5r-an-%C3%A5-bli-s%C3%A5-stor/page/2/#findComment-5626898 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kardemomme Skrevet 13. juli 2006 #28 Del Skrevet 13. juli 2006 Jeg leser ditt nye innlegg... Godt å se at du har noe mellom ørene... Men du er jo fortsatt feig da! Kom fra med nicket ditt!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5582849-jeg-skj%C3%B8nner-ikke-hvordan-det-g%C3%A5r-an-%C3%A5-bli-s%C3%A5-stor/page/2/#findComment-5627186 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. juli 2006 #29 Del Skrevet 13. juli 2006 på en måte skjønner jeg hva HI mener.. (prøver å la mine gravide hormoner ikke ha noe innvirkning på meg..) jeg er stor, 123kg på mine 1,63 cm.. men en ting du aldri vil se meg i på gaten, er joggebukser... hvis jeg ikke er på vei til.trening..... synes desverre altfor mange som er store går i kose klær.. vi som er store, må tenke ekstra på hva vi kler på oss.. slik er det bare. på tv blir overvektige som regel sett på slurvete mennesker som ikke gidder å fikse håret, fikse klær o.l.. dette synet er hva andre har på oss... la oss endre det.. la verden se, at vi er store mennesker, og vi liker å ta vare på oss selv.. ) <3<3<3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5582849-jeg-skj%C3%B8nner-ikke-hvordan-det-g%C3%A5r-an-%C3%A5-bli-s%C3%A5-stor/page/2/#findComment-5627523 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amy85 Skrevet 14. juli 2006 #30 Del Skrevet 14. juli 2006 Dette ble det hett av! Men det er sannelig ikke rart etter et sånt innlegg... DU burde veie ordene dine nøyere neste gang, anonym. Men uansett, her kommer mitt svar. Jeg har alltid vært bittegranne over normalen. Ikke mye i det hele tatt, 5 kg kanskje? Dette gjorde mye med mitt eget selvbilde. Jeg var jo STOR i forhold til andre følte jeg, og når andre kommenterte magen min f.eks hjalp det ikke. Jeg er 21 år, og har ligget på rundt 73-77 hele slutten av tenråingstida. Men i fjord høst, da jeg sluttet på p-piller for å bli gravid, gikk jeg opp 10 kg, og det bare fortsetter. Er oppe i 87 kg nå, og veldig fortvila. Trener og trener, noe jeg har gjort hele livet, men enda mer nå. Kan love deg det at når man har trent annenhver dag intensivt med hard trening, og etter flere måneder ikke har gått ned et gram, da blir man fortvila og rådvill, og da er det IHVERTFALL ikke lett eller motiverende å fortsette å trene så hardt som man gjør for å oppnå resultater!!! Fikk etterhvert mistaner om at det kunne vært noe galt, i og med at mensen uteble et halvt år, så jeg gikk til legen og fikk konstatert PCOS. I tillegg har vi lavt stoffskifte i familien, men jeg legger ikke skyld på dette. Har alltid spist sunt og trent masse, så for min del blir det ikke bare sofakos hver kveld. Men det er utrolig godt å vite at "jeg går ikke ned i vekt fordi jeg har pcos". Da slipper jeg frustrasjonene og sykelige tanker om at jeg må trene enda mer! Sleit i mange år med bulimi, og jeg vil heller være frisk og feit enn syk og tynn. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5582849-jeg-skj%C3%B8nner-ikke-hvordan-det-g%C3%A5r-an-%C3%A5-bli-s%C3%A5-stor/page/2/#findComment-5637318 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2006 #31 Del Skrevet 14. juli 2006 Jeg er tjukk fordi jeg spiser for mye! Det er mest middag og sjokolade. Jeg er sund fra morgen til sånn midt på dagen. Da starter suget... Når jeg kommer hjem fra jobb vil jeg bare kose meg.. Når jeg er alene hjemme får jeg hele turen - alt jeg har hatt lyst på siden forrige gang jeg var alene hjemme... Det er da det går galt! Selv om jeg vet at jeg trives bedre når jeg er tynnere. Jeg har før gått ned både 10 og 25 kg, og jeg trente masse og hadde stort overskudd. Jeg var avhengig av endorfinene. Selvfølgelig vil jeg tilbake dit igjen, og det skal jeg og, skal bare samle overskudd! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5582849-jeg-skj%C3%B8nner-ikke-hvordan-det-g%C3%A5r-an-%C3%A5-bli-s%C3%A5-stor/page/2/#findComment-5639206 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå