Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå har jeg testet....igjen. Testet svak posetiv på mandag (IKM dagen), negativt på onsdag og svakt posetivt i dag. På mandag ble den enda litt sterkere etter de 10 min var gått, det ble den ikke i dag. Lurer på hva som foregår. Er jeg gravid burde nå hcg hormonet stige snart.

Er det noen som vet om el noen ganger kan bli forskyvet? Jeg hadde kraftig innflluensa som varte lenge like etter tr, kan dette forskøvet hele el og gjort at det tar lenger tid før testene blir klarere posetivt?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5582830-testet-igjen-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ingenting om forkjølelse har noe å si, men jeg mener å ha lest både at hcg nivået kan stige og synke om hverandre i begynnelsen. har også lest at dersom det er snakk om grviditet utenfor livmoren så stiger hcg-et men ikke så raskt som en normal graviditet.. (håper jeg ikke uroer deg nå)

Lykke til iallefall!

Tok du smertestillende da du var syk? For el kan bli forskjøvet med betennelsesdempende midler som ibux og sånn.... og el kan også bli forskjøvet når man er syk... men noen produserer ikke hcg like fort som andre og tester derfor positivt mye senere, vært en del her inne som har testa 2 uker etter ikm og sånn. Ikke noe annet å gjøre enn å vente eller ta deg en tur til lege. Håper du får en sterk positiv test snart da!

Nei jeg tok ikke ibux fordi har lest man ikke skal ta det når man er prøver. Alt jeg tok var hostesaft, nesespray, øredråper ( for ørebettenelse ) og kanskje pinex. Satser på at det bare er dette som er grunnen, at el har blitt forskøvet eller jeg produserer lite hcg :-). Tusen takk for svar, ble litt beroliget nå når jeg får høre andre grunner som er mer posetive.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...