Gå til innhold

kan noen hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg pleier å få et lite belegg på brystvortene som er som små sukkerkorn. men idag når jeg skulle fjerne det så kom det gjennomsiktig væske ut fra det ene brystet og fra det andre kom noe som var helt gult flytede. det så ut som verk... er bare i uke 32. Kan det være begynnelsen på melk?

Har i tillegg drømt at jeg fødte babyen vår om og om igjen hele natta. Kan dette virke inn på melkeproduksjonen? Noen som vet?

Setter pris på svar! Klemmer fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Det høres ut som råmelk. Jeg begynte å få råmelk i noen og tyvende uke, men da måtte jeg klemme. Det må jeg i og for seg nå også, men det er forskjellig fra person til person har jeg lest. Noen lekker uten å klemme. Kanskje drømmen din satte igang hormonet som iverksetter melkeproduksjonen... det høres jo ikke helt unaturlig ut :)

Skrevet

høres ut som råmelk ja. vet ikke når dette skjedde først med meg, men det er ihvertfall flere uker siden. jeg er i uke 36 nå da. kommer gjerne når jeg drømmer om babyen ja:) har født flere ganger i søvne jeg også, tihi:)

Skrevet

hehe..ja takk for svar da.. fint at det bare er råmelk da og at jeg ikke ahr gått og anskaffet meg en meieri betennelse!! :D

Skrevet

Du har nok begynt så smpt med melkeproduskjonen. Det første som kommer er for det meste sukkervann, derfor den gråktige og klissete massen. Helt normalt.

Du kan etterhvert forvente at om du er i samme rom som et spedbarn som gråter begynner du å lekke. Det kan enkelte ganger være nok å bare tanke på den lille. Begynte i forrige sv-skap å lekke da venninna mi amma sine lille datter. Da var jeg 5-6 mnd på vei. Denne gangen har det så smått begynt å kom nå ut i uke 27.

Du har sikkert kjent småstikking i brystvortene også, det er bare brystene som begynner å gjøre seg klar for amming. Kjennes nesten ut som brystspreng.

I det hele tatt er du snart klar for å starte amminga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...