Gå til innhold

menssmerter og div, samma som juliklubben!!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veit det nermer seg for meg nå, men til dere som har hatt menssmerter føre han har kommet ut hvor lang tid tar det egentlig. Inatt hadde jeg rare smerter fra hælen og opp til nakken. Har fremdeles mye i rygg og lår, men det er ikke rier, da hadde det jo vært vondere? Fikk kanskje noen få stikkninger nedentil innimellom, men det kan kanskje ta enda to uker føre det skjer noe da? Ikkeno' å ringe føden for føler jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke for å ta fra deg motet, men jeg har hatt mens murringer i 3uker.....

Men andre har det jo ikke i det heletatt, så du kan jo være heldig, at ting er rett rundt hjørnet?

Lykke til!

Skrevet

hehe, jaja. Da er det jo bare å vente da ;) Måtte bare vite om det kunne være rett rundt hjørnet eller om det faktisk kunne være enda lenge til og jeg kan jo gå 3 uker over å få augustbaby så da sa :) Lykke til isiss, håper det skjer noe for deg snart da!

Skrevet

jeg har også hatt mens smerter fra og til hver dag i 3 uker nå og jeg har ikke termin før 24 august.... håper babyen kommer litt før men spørs vell det.

Noen som vet hva mens smertene kommer av?

Skrevet

Takk det samme til deg:-)

Skrevet

lurer på hvor det kommer fra jeg og, mulig det er modning og klargjøring, men du har jo hatt det så lenge...jeg har vel hatt det i ett par uker jeg og, men ikke like ille.

Skrevet

Jeg har hatt mensenmurringer, de kommer om kvelden. De kan komme på morgen å, men ikke så ofte.. Det stikker i underlivet og i lår.. mye kynnere og løs mage.. Jm sa att det kan være tegn på att hu kommer før....:-)

Skrevet

Glemte å si att jeg har termin 1 aug..

Skrevet

Begynte med menssmerter i rygg, bein og litt i mage i går, to dager over termin. Fikk hardere kynnere og, og var sikker på at nå var vi i gang. Men jammen gikk det over i løpet av natta. Kjenner det i dag og men ikke på langt nær sånn at jeg skal på føden. Utrolig kipt når det dabba av, er til å bli helt psyka ut av!!!

Skrevet

Jordmora på sykehuset sa at det kalles modningsrier, og var veldig bra å få det, for det kan gjøre fødselen lettere og raskere. Har hatt det sånn hver dag i snart tre uker, like spent hver gang om det går over eller ikke. Men, ser ikke ut som snuppa mi vil ut med det første iallfall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...