Gå til innhold

menssmerter og div


25.nov.08 og 14.07.06

Anbefalte innlegg

Veit det nermer seg for meg nå, men til dere som har hatt menssmerter føre han har kommet ut hvor lang tid tar det egentlig. Inatt hadde jeg rare smerter fra hælen og opp til nakken. Har fremdeles mye i rygg og lår, men det er ikke rier, da hadde det jo vært vondere? Fikk kanskje noen få stikkninger nedentil innimellom, men det kan kanskje ta enda to uker føre det skjer noe da? Ikkeno' å ringe føden for føler jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt det sånn i snart 3 uker, modningsrier, og har ikke skjedd noe her enda. Sist hadde jeg det en ukes tid før hun kom, fikk det litt før med nr2. Så det er nok ikke så lenge igjen skal du se:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter også her med menssmerter.. ikke fra hæl til nakken akkurat, men murringer akkurat som det kan være når jeg venter mensen. Har lite kynnere (bortsett fra skikkelig kraftige tak for en uke siden), så jeg er glad for alle tegn om at noe skal skje snart!

 

Venter venter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk noen fine svar fra 3.trimester også så dette er tydligvis vanlig ganske tidlig også. Jaja, vi får vente i spenning. Magen min er skikkelig øm også, sikkert etter 9mnd med baby inni der.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...