Anonym bruker Skrevet 8. juli 2006 #1 Del Skrevet 8. juli 2006 Blødde dere mye fra dag en? Mye smerter fra dag en? Jeg har blødd litt friskt blod til og fra i 3 dager nå. Det er mindre enn en mens, og kommer helst når jeg er på do. Jeg blødde litt i forrige svangerskap også, men synes dette er litt mer enn hva det var da. Kommer ikke til hos legen i dag på lørdag, og orker ikke vente på legevakten heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2006 #2 Del Skrevet 8. juli 2006 Nå blør jeg mer, og har også vondt... Er det noen som kan fortelle om hvor lenge ca en SA varer? Må en til lege? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Regnbuens barn™ . Skrevet 8. juli 2006 #3 Del Skrevet 8. juli 2006 Jeg kan ikke hjelpe deg, men hvor langt er du på vei? fordi hvis du er veldig langt på vei så bør du jo oppsøke lege.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2006 #4 Del Skrevet 8. juli 2006 Nei, jeg er bare 5 uker på vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heldige meg07 + en liten til Skrevet 8. juli 2006 #5 Del Skrevet 8. juli 2006 Om du blør burde du i alle tilfeller ringe legen. Det er desverre bare h*n som kan svare deg på om du mister eller ikke. Det er ganske vanlig å blø i svangerskapet og mange som blør er det ikke noe galt med. Lykke til, krysser fingrene for at det går bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Regnbuens barn™ . Skrevet 8. juli 2006 #6 Del Skrevet 8. juli 2006 Jeg har ikke mistet selv, men har hatt 5 venninner som mistet nå i år, har du smerter så er det overhodet ikke bra, gå til legevakta, du får sikkert komme inn før hvis du sier du tror du mister ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2006 #7 Del Skrevet 8. juli 2006 Men de kan vel ikke gjøre noe uansett? Føles bare som om jeg har fått mensen... Vondt og blør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Regnbuens barn™ . Skrevet 8. juli 2006 #8 Del Skrevet 8. juli 2006 De kan vel ikke stoppe det, men kan vel gi deg råd og smertestillende, vet ikke helt, tror ikke du må ha utskraping så tidlig, ring dem og hør da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå