mamma til yalisa Skrevet 8. juli 2006 #1 Del Skrevet 8. juli 2006 Heisan jeg er i uke 6 ca og lurer på om når jeg burde få 1 legetime. Har et barn fra før, og minnes at det ikke var så tidlig. noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 8. juli 2006 #2 Del Skrevet 8. juli 2006 Jeg ringte til legen og ba om å få første svangerskapskontroll, de spurte ikke hvor langt jeg var på vei eller noe, så jeg har time til uken, og er da 5+5. Det er kanskje litt tidlig, men synes det er deilig å ha det unnegjort og sjekke at alt er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til yalisa Skrevet 8. juli 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 8. juli 2006 Ok er vist treg jeg da he he. Ringer legen til mandag da :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Aimee- Skrevet 8. juli 2006 #4 Del Skrevet 8. juli 2006 De sier rundt uke 12, hvis det da ikke er noe annet spesielt. Men pga av min bakgrunnshistorie skal jeg dit neste uke. Er da 5+2... Føles tryggere å dra dit tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. juli 2006 #5 Del Skrevet 8. juli 2006 da jeg ringte å bestilte time sa hun at det var vanlig å komme rundt uke 11-12. jeg skal på første kontrolltime når jeg er 11+5 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. juli 2006 #6 Del Skrevet 8. juli 2006 Jeg har hørt rundt uke 10, men var selv 8+1. Pga ferier etc... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 8. juli 2006 #7 Del Skrevet 8. juli 2006 Jeg var 8+noen dager på vei sist da jeg var til legen i første kontroll Denne gangen pga ferier blir det 7+4.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. juli 2006 #8 Del Skrevet 9. juli 2006 Jeg var hos legen da jeg var 4+6, men det er fordi jeg har lavt stoffskifte og må følge med på det i forhold til graviditeten. Hadde ikke GU nå, tok heller ingen av de obligatoriske prøvene. Dette gjør jeg på neste time, 11+1. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamman til Hedda & Hanna Skrevet 9. juli 2006 #9 Del Skrevet 9. juli 2006 Hei:) Når jeg ringte legen min, så sa hun at de helst ville ha oss før uke 12, det var samme når, bare før det.. Hun hadde ikke noe ledig før 1 august, men da var ikke jeg hjemme, så jeg skal ditt den 16 og da er jeg er 9+5.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå