Gå til innhold

Noen som er svimmel under tante røds besøk?

Anbefalte innlegg

Sitter her og venter på tante rød... vet at hun kommer til å komme -at jeg ikke er gravid men vet bare ikke helt når hun kommer....

men i går kveld i dag kjører jeg litt karusell, kan det det været tegn til at hun snart banker på.... Det er så mange år siden jeg har hatt en "virkelig" tanterød at jeg aner ikke hvordan det er lenger...

Fortsetter under...

..eller stive nakkemuskler -skuldre, -sånn bare for å utelukke både tante rød og graviditet....uff og uff

uff, først venter man på eggløsning, så på ikm, så tester man -får negativ og venter på tante rød....når man blir gravid venter man først på de 12 ukene, så på ul i uke 20 så på uke 25/26 hvor barnet har sjanse til å overleve dersom det skulle blitt født, så uke 39 hvor barnet ikke lenger regnes som prematurt så termin så fødsel, så venter man på at barnet skal bli 2 år slik at krybbedødrisikoen avtar.... etter 2 år er det mange som begynner å planlegge nr 2 og dermed er ventinga igang igjen......

hvorfor kalles livet for livet og ikke for vent!

*Litt trist og lei i dag*

i går regnet det hele dagen her, i dag er det litt sol, men også regn, men jeg har likevel krøpet under et ullteppe når jeg har sittet her og bimmet... tviler egentlig på at det er varmen...-ehhh hviken varme????

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...