Gå til innhold

Ammebh?

Anonym med jente:)+ guttespire

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder det me to?

Hva slags ammeinnlegg er best?

Er helt grønn jeg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt tre, men to holder sikkert:o)

Du burde ha både ullinnlegg og engangsammeinnlegg...Har pratet med noen som har erfaring fra tidligere, og de anbefaler og ha ullinnlegget innerst og engangsinnlegget utenpå...Engangsinnlegget kan nemlig sette seg fast i såre brystvorter....Mindre behagelig for å si det sånn!

Har du engangsinnlegg utenpå skal det mere til før du lekker igjennom, dvs. hvis du lekker mye etter fødsel...Det vet man jo ikke før da....:o)

Masse lykke til:o)

Skrevet

Jeg synes to-tre høres lite ut. Men jeg har for vane å skifte bh hver gang jeg tar meg en dusj ( en gang daglig). Svetter i perioder endel, og føler at bh er skitten når det skjer, derfor skifter jeg den. Jeg ser for meg at jeg trenger bortimot 5-6 stk, for å ikke ende opp med å vaske de hele tiden.

Har jo også forstått at til å begynne med kan det være lurt å sove med bh på pga melkelekkasje evt for støtte.

Er det noen andre som evt har noen innspill på dette?

Skrevet

Har fått anbefalt å bare kjøpe en før fødselen. Kan være vanskelig å finne rett størrelse før man vet hvordan brystene og omkretsen rundt livet blir. De er jo ikke akkurat billige heller.

Skrevet

jeg har kjøpt en nå før fødsel, skal vente til etter fødsel med å kjøpe flere... kjøpte min på lindex for 179kr, det er jo ikke noe ille pris..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...