Anonym med jente:)+ guttespire Skrevet 8. juli 2006 #1 Skrevet 8. juli 2006 Holder det me to? Hva slags ammeinnlegg er best? Er helt grønn jeg:)
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 8. juli 2006 #2 Skrevet 8. juli 2006 Jeg har kjøpt tre, men to holder sikkert:o) Du burde ha både ullinnlegg og engangsammeinnlegg...Har pratet med noen som har erfaring fra tidligere, og de anbefaler og ha ullinnlegget innerst og engangsinnlegget utenpå...Engangsinnlegget kan nemlig sette seg fast i såre brystvorter....Mindre behagelig for å si det sånn! Har du engangsinnlegg utenpå skal det mere til før du lekker igjennom, dvs. hvis du lekker mye etter fødsel...Det vet man jo ikke før da....) Masse lykke til:o)
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2006 #3 Skrevet 8. juli 2006 Jeg synes to-tre høres lite ut. Men jeg har for vane å skifte bh hver gang jeg tar meg en dusj ( en gang daglig). Svetter i perioder endel, og føler at bh er skitten når det skjer, derfor skifter jeg den. Jeg ser for meg at jeg trenger bortimot 5-6 stk, for å ikke ende opp med å vaske de hele tiden. Har jo også forstått at til å begynne med kan det være lurt å sove med bh på pga melkelekkasje evt for støtte. Er det noen andre som evt har noen innspill på dette?
lærer Skrevet 8. juli 2006 #4 Skrevet 8. juli 2006 Har fått anbefalt å bare kjøpe en før fødselen. Kan være vanskelig å finne rett størrelse før man vet hvordan brystene og omkretsen rundt livet blir. De er jo ikke akkurat billige heller.
tsb06 Skrevet 8. juli 2006 #5 Skrevet 8. juli 2006 jeg har kjøpt en nå før fødsel, skal vente til etter fødsel med å kjøpe flere... kjøpte min på lindex for 179kr, det er jo ikke noe ille pris..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå