Gjest Skrevet 8. juli 2006 #1 Skrevet 8. juli 2006 hva er forskjellen egentlig? er en av typene bedre enn den andre for babyen?? bare lurer litt jeg..
Gjest Skrevet 8. juli 2006 #2 Skrevet 8. juli 2006 vet egentlig ikke, men silikon smokkene er mye hardere, og vår gutt ville ikke ha de,. latex er mykere og føyeligere og dem elsker han. sikkert bar eå prøve seg frem tenker jeg..
lillema87 Skrevet 8. juli 2006 #3 Skrevet 8. juli 2006 Man må visst enten velge naturgummi eller silikon, for av latex kan barnet utvikle latexallergi!! Sønnen min vil bare ha silikon. =)
AE84 Skrevet 8. juli 2006 #4 Skrevet 8. juli 2006 jeg har latex allergi...og er obs på å kjøpe silikon for å være på den sikre siden!! jeg ble også anbefalt silikon i babybutikken, han mente de var bedre for barnet, og at avent skal bytte alle sine smokker og flasketopper til silikon for de var blitt så gode nå!! før var det bare latex pga at silikonen var for dårlig kvalitet, nå er de blitt mye bedre og de blir anbefalt;) lykke til;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå