Gå til innhold

Trenger råd og litt trøst...

Gjest

Anbefalte innlegg

Sitter her og er helt på gråten. Skikkelig dårlig samvittighet. Føler meg ubrukelig og råtten. Er nemlig blitt skikkelig forkjøla. Med en stygg hoste. Kaster nesten opp hver gang jeg hoster. Det er ikke morro, men heller ikke problemet.

Jeg er fortiden 50% sykemeldt p.g.a ryggen. Klarer akkurat å jobbe 4 timer om dagen, men ikke mer. I flere dager har jeg hosta mye og ikke klart å spise noe særlig. I går følte jeg meg så dårlig at jeg ikke klarte å jobbe mere enn 2 timer. Sendte meld til sjefen på kvelden og sa ifra at jeg ikke kom til å klare å jobbe i dag. Fikk meld tilbake at det passa dårlig, så jeg sa jeg skulle prøve. Sov nesten ikke i natt, bare hosta og brakk meg. Sendte meld tidlig om at jeg var dårliger. Fikk svar at jeg måtte tenke på de andre og hvis jeg ikke ville jobbe måtte jeg si opp. Jeg er syk for f...!!! Så nå er jeg kjempe fortvila.

Jobber forresten i et service yrke med nær kontakt med kunder. Føler at jeg må ta hensyn til de. Kan jo ikke stå å hoste på dem hele dagen...

Hvet ikke hva jeg skal tenke elle føle akkurat nå....

Fortsetter under...

fy søren! Høres ut som den klassiske kvinnelige sjefen i 50-åra, har hatt to av dem - men var rask på begge de to arbeidsplassene! Vær hjemme og bli frisk, du, og gi faen i hva sjefen sier - er man syk så er man syk. Iallefall når du jobber i ett serviceyrke, er ikke mye service i å stå å snufse og hoste på kunder. Og kanskje du burde begynne lete etter ny jobb?:)

Lykke til og god bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...