Gå til innhold

Får ikke sove... vonde føtter AU, AU

Anbefalte innlegg

Jeg våkner hver eneste natt opptill flere ganger fordi jeg har SÅ vondt i føttene. De er hovne - dunker - hamrer og føles 10 nummer for store inni skinnet sitt (om dere skjønner????) Jeg har bestilt fotpleie til mandag - kanskje hun kan gi gode råd?....håper det!

JEG VIL JO BARE SOVE litt.......

Måtte klage litt da det begynner å bli skikkelig plagsomt..... fler enn meg som har det sånn?

Fortsetter under...

Huff..... Detta hørtes ikke bra ut... Jeg har leggkramper jeg, m ikke så ille som deg, jeg ligger m beina høyt, samboeren er snill og masserer de fæle muskelknutene, ellers så er d et opp og gå.. Håper du får noen tips da slik at du får sove litt!!!

Lykke til da ihvertfall....

Klemz

Ser på innleggene dine her inne at du har sittet oppe halve natta og vel så det, ja.. stakkars deg da!

Jeg aner egentlig ikke (heldigvis!!) ikke hvordan du har det, men det høres ikke godt ut..er leggkramper det går i her i gården... Kanskje fotpleiedama har noen tips til deg..?

- og det er LOV å klage her inne! Deilig med et klagested, hehe....

Takk til dere snille her inne, jeg sovna til slutt - men det blir slitsomt i lengden når søvnen blir så urytmisk (godt forbredt på nattevåking når baby kommer i alle fall ....hehe). Skal være sagt at sambo stiller opp med massasje for meg - han er så snill. Synd det bare er deilig der og da!! Ellers har jeg handla inn mandeloje som jeg smører føttene inn med om kvelden, samt noe cooling gel-greier som bele anbefalt! Får sette beina i isvann, (fffffrrrryyyyysssss) kanskje det er hjelpen i nøden??

Klem til desemberjentene som er så snille!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...