◄███▒░░Oslogirl+Prince░░▒███► Skrevet 7. juli 2006 #1 Skrevet 7. juli 2006 her var det helt dødt på en fredagsnatt... *bare jeg som er våken eller*
kirsty*2barnsmamma Skrevet 7. juli 2006 #2 Skrevet 7. juli 2006 Ånei, er her jeg vet du :-) Som alltid. Kommet hjem fra treff, det var kjempekos :-)
◄███▒░░Oslogirl+Prince░░▒███► Skrevet 7. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2006 hehe hei du så hyggelig! -hvor i landet var dette da tro ?
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 7. juli 2006 #4 Skrevet 7. juli 2006 Er en liten tur innom bim for å drømme litt... *drømme drømme*
kirsty*2barnsmamma Skrevet 7. juli 2006 #5 Skrevet 7. juli 2006 I Bergen. Eneste ikke gravide igjen av Bergen gjengen jeg. Så nå må jeg rekrutere nye folk ja. Kom igjen alle nye!!!! Hehehe... Nå sitter jeg å koser meg med en drink. En av fordelene ved å ikke være gravid :-)
◄███▒░░Oslogirl+Prince░░▒███► Skrevet 7. juli 2006 Forfatter #6 Skrevet 7. juli 2006 Den sitter snart for deg også skal du se sikkert lei av å høre den-men må si det likevel!!! =))) Ja,sitter her med Bayleys..naaaammmmmmm*Glis*
kirsty*2barnsmamma Skrevet 7. juli 2006 #7 Skrevet 7. juli 2006 Vodka og appelsin juice her, eneste vi har inne. Men drakk litt vin før ikveld. Burde egentlig ikke siden jeg holder på å bli syk., Tempen min steg voldsomt idag tidlig, så fikk jeg vondt i magen og har nå stiv nakke. Jaja, har ferie til midten av august så har tid til å være syk. Da kan jeg bimme hele dagen uten dårlig samvittighet :-) Hvordan går det med deg da? Hvor i syklusen er du? Og hvor i landet er du?
◄███▒░░Oslogirl+Prince░░▒███► Skrevet 7. juli 2006 Forfatter #8 Skrevet 7. juli 2006 du er ikke gravid eller har EL da..? Alt oki her fra Tigerstaden-sitter her med 3dag med TR ..blæææ ,men ikke hatt sex når jeg hadde EL,så da kan jeg ikke syte heller liksom!dumme mannen var bortreist hele den tiden-så bortkasta da :/ Teller ned dagene til EL,kommer rundt 13 dagers tid eller så og du``?
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 7. juli 2006 #9 Skrevet 7. juli 2006 Jeg vil også bli prøver! :-( Er så babysyk igjen at det gjør vondt! Tør liksom ikke mase mer på sambo heller, om det å ta ut spiralen... *misunnelig misunnelig*
◄███▒░░Oslogirl+Prince░░▒███► Skrevet 8. juli 2006 Forfatter #10 Skrevet 8. juli 2006 hihi..du har netopp fått en spire eller..?
kirsty*2barnsmamma Skrevet 8. juli 2006 #11 Skrevet 8. juli 2006 Hadde el på mandag så det er overstått. Denne stive nakken er ikke til å ta feil av nei. Om jeg er gravid?? Håper håper!! Men fortidlig å si. Da jeg var gravid i august ble jeg småsyk etter el...hmmm... Pike 24: Har sambo gitt deg en grunn til hvorfor han ikke vil at du skal ta ut spiralen??
◄███▒░░Oslogirl+Prince░░▒███► Skrevet 8. juli 2006 Forfatter #12 Skrevet 8. juli 2006 oi..det hørtes da mistenkelig ut *vi får krysse fingre & tær* Lenge til IKM da eller..? Du får ha god bedring-så får vi håpe det er den småsyken du hadde i august hihi
kirsty*2barnsmamma Skrevet 8. juli 2006 #13 Skrevet 8. juli 2006 Har ikm 16 juli, om 8 dager!!!!!! (eller 9 da hvis vi regner nå som fredag fortsatt). Er så utålmodig altså!!! Skulle ønske disse syklusene var kortere. Kunne vi ikke hatt to el per sykklus da? Og en felles mens??
◄███▒░░Oslogirl+Prince░░▒███► Skrevet 8. juli 2006 Forfatter #14 Skrevet 8. juli 2006 da sier vi 8 =) haha,ja det hadde vært no! Vi skal til Lidl ved askim imorra,stå opp tidlig..så må nok forlate deg her desverre* ^^du får sove godt når den tid kommer-og ikke tenke så mye i mellomtiden-bare kos deg i solen-og vips så ser du at du har en test med 2 streker i hånda^^ ¤¤¤Nattinatt¤¤¤
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå