Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei på deg --- husker nicket ditt fra tidligere.... åssen står det til med deg??? hva skjer??

kjempespennende å høre..

måtte bare innom her å myse litt..

hilsen fra ICSI :-) men nå blitt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Ja - jeg husker nicket ditt også... Men du må oppdatere meg litt på hvor i prosessen du er:-)

Selv har jeg spraya i ei uke nå. Ingen bivirkninger, og det er deilig. Skal ha første ICSI-forsøk med uttak ca. 8. august etter mislykket IVF i april (avbrutt forsøk pga. ingen befrukta egg *snufs*). Merker at jeg er mer avslappet til hele spray- og sprøyteprosessen denne gangen, men kommer til å grue meg til å ringe Riksen for å sjekke befruktningsresultatet. Fikk ut 18 egg forrige gang (uten å være overstimulert), og håper på bra fangst i august også:-)

Hyggelig om du skriver noen ord og forteller hvordan du har det om dagen. Vi høres!

Klem

Skrevet

så spennende da.... tror det gjør godt å være avslappet... sa de noe om hvorfor det ikke ble noen befruktning sist? Med icsi plukker de jo ut den beste cella til det beste egget, så jeg tror det er en bra måte og gjøre det på. 18 egg sist ja... da har du god produksjon :-) :-) så får vi jo håpe din kjære har noen supre celler da :-)

Kjempelykke til --- jeg kommer innom å hører i ny og ne :-)

Jeg hører ikke helt hjemme her lenger jeg da... jeg ble mor til ei lita jente i februar. Etter første icsi forsøk. Første forsøk i det hele tatt..

Så vi har virkelig fått det vi har ønska oss :-)

Når ho skal få en søster eller bror kommer jeg her igjen. Vi har 5 befrukta egg på frys. Så medisinprossessen er på en måte unnagjort, m unntak av det etterpå da.. vet veldig lite om fryseforsøk. Har liksom ikke tenkt på dette helt ennå..

Jeg må liksom innom her da, se litt åssen det står til med folk.. jeg har såå medføls for alle som sliter.. det er jammen ikke så lett dette her.. synes det er flere og flere som ikke får det til.Takk og pris for all hjelp en kan få.

lykke til ja...

vi høres

klem

Skrevet

GRATULERE å mye med jenta! Og hjertelig velkommen tilbake når du er klar for det (får bare håpe at jeg har byttet forum til da...)

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...